2011, nya utmaningar och möjligheter.

| Vardag

Först och främst kan jag ju börja med att säga gott nytt år eftersom jag glömde skriva det igår !
Nu är det 2011, året har gått så snabbt. Det hände både bra och dåliga saker förra året. Men jag kände glädje och lycka nästan hela året. Dåliga stunder fanns, men det är sånt som hör till.
Nu är det ett nytt år, nya möjligheter, nya drömmar och nya utmaningar.
Jag hoppas på att det här blir ett riktigt bra år. Mycket kommer hända, både bra och dåligt. Men när något dåligt händer kommer jag se det positiva i det, jag kommer bearbeta mitt problem och göra det bästa av det. Jag kommer bygga upp min självkänsla, jag kommer öva på att göra saker som jag inte skulle vågat 2010. Jag ska försöka bli en bättre människa. Man kan aldrig bli perfekt, men man kan bli bättre och bättre för varje dag som går. Jag tänker sakta men säkert ta ett steg framåt. Jag kan så mycket mer om jag bara har viljan. Och just nu kryper vilja överallt inuti mig.

Cajsa

fin bild sötnos! :D



göres?

J I L L I Z

sv: heeh hade du en bra nyårsafton då?:D<3

linda

gumman vi måste ses mer 2011 !!!!!!!!!!

L I K E S O F I E [foto]

- Japp hihi :D

emmy

hej!

vad gör du?:)

nadjamelzen

samma här :D

wilmaaa

okej, inte så mke!:)

josefine

Hade du en bra nyårsafton? :)

Lisa

glad jag blira tt dcu tycker de:D

Sara - Only me

sv. kul att du e med sötnos <3 får önska dej lycka till!



typ inget musik oså <3

va händer senare idag då ?<3

L I K E S O F I E [foto]

- Haha gör det då :)

Cajsa

hehe, eller inte..xD men tack ändå.. :P

jag svarar på kommentarer och degar. har precis redigerat klart lite bilder. :)

L I K E S O F I E [foto]

- haha okej xD

L I K E S O F I E [foto]

- Ska klä på mig nu och sen skjutsa en kompis till bussen, sen vet jag inte :) du då? :)

MADDES

Gott nytt år och god fortsättning :)

D A N I E L A ♥

- Tack:)

LINDAVIOLA!

Hoppas du får ett bra år!

Sara - Only me

sv vet nt tråka :d<3

hur måru då ?<3

Cajsa

photoshop. :) cs2

Cajsa

hehe ok..:P det tog ett tag innan jag lärde mig det. :P lär mig fortfarande..xD

Anonym

sammahär ;)

N

sv: tack :D

samma här :)

haft en bra dag?

selmaaas

fin bild :)

FlizanLizan

sv: hehe :P

Alexandra

tack så mycket :D

bra skrivet! man ska alltid se positivt i de mörka stunderna :)

tovesegnablogg.blogg.se

:p

gör du nu?

Anonym

- snygg design du har du!

J I L L I Z

sv: hehe:D allt bra annars då?:D<3

L I K E S O F I E [foto]

- okej :)

Sara - Only me

sv jodå de är bra <3

va händer imorn ?

Lisa

ja det är ajg och min pojkvän:D

ronja

sv: tack :)

riktigt fin bild :)

linda

aaa visst (a) ! <3

Johanna

Yess, det gjorde jag :D

LINDAVIOLA!

sv; Jadå :).

johanna - smycken

Hej,

Nu har jag utförsäljning på smycken för

att kunna göra plats för nya smycken nu

när det är ett nytt år. Så kika gärna in

och se ifall du hittar något fynd! ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: