wind of change

| Övrigt




Foto & Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 1000D

wilmaaa

det var på halloween på en innebandy match, så det var ett tag sen!

Anna med A

kanske det :)

Anna med A

vad är du för sjuk då?

tiiime

jätte fina bilder värkligen .

kolla gärna in våran blogg och säg vad du tycker om den ;)

hanna ♥

tack så mycket, fina bilder! :D

Jennie ♥

sv: allt bra idag?



kolla in bilderna från lägenheten om du inte gjort de redan :)

trevlig helg! ♥

Annika

det är bara bra:) haft en bra dag?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kul :D

fina bilder!

emmi

allt bra med dig idag? :)

LINDAVIOLA!

sv, haha, eller hur :D:

Becca

allt bra? planer för helgen? :D

L I K E S O F I E [foto]

- okay, jag mår skitbra :D

sandra

sv: aha okej haha :D

ebba bloppis på bloggen

sv: oh okej! :D :D

S o f i e ♥

lycka till (:

fina bilder! :D

FannyFredrica

Svar: Okej :D

FlizanLizan

sv: allt bra? :)

Anna med A

okej :)

beatrice jakobsson (foto)

sv. varsågod :D!

hanna ♥

så lite så :) hoppas att du får en grym helg :D

Becca

sv: bara bra :D va ska du göra ikv då?? :b

ebba bloppis på bloggen

sv: jaaa det finns ännu fler suuperfina inne på hemsidan calli.se ;D

GUEVACCI

du är ofta sjuk? ;P

Keyyo

Brukar du använda Google Translate haha? :D

photograph!

superfina bilder & din header är underbar! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: