tappa aldrig taget, jag ska ge dig min kraft

| Djupt

Snälla baby kan du ge mig en chans så jag får visa dig vad kärlek är och vad det innebär.
Det finns bara en som jag vill vara med föralltid och förbli mer än vän.
Du ger mig lycka & hopp om att livet är bra.

malin

Sv: ja han är super söt! :D

sandra

sv: 15. självdå ? :)

malin

Om du inte redan har röstat så klicka gärna på länken och rösta på hans bidrag om du vill :D

Cajsa

fin text!

sandra

sv: nej :D 96a. fyller år 3 januari haha :D

sandra

sv: haha ha :D tänk dig.. 3 dagar å jag skulle bli 95a :o

Cajsa

:') ♥

usch, håller på och frusa ihjäl! :S

Cajsa

jag fryser som fan NU! xD har gjort hela dagen typ..xD hehe.. :P

Tack, dina bilder också !;)

Anna med A

samma här :)

Cajsa

jag har ofta feber men har inte känt mig speciellt febrig idag. :P

Cajsa

jo...man orkar ju inte lika mycket, men istället är jag sällan sjuk. :P

Cajsa

hehe inte i mitt fall. xD

Anna med A

tack :)

nadjamelzen

och du är söt :D

nadjamelzen

tack :) men inte lika söt

:D

Malin

Fin blogg!

Mariam

Sv. Japp :)

bara vart hemma dudå?:P

Japp, okej nice. ;)

nadjamelzen

men jag vet att du är sötast :D gaah jag vann :D<3

EMMI - modeblogg

- ja massa fina :D

Cajsa

har du något tips på någon låt jag kan öva på? :)

neea<3

SV. TACK :D

my wesström

fin du är :)

Frida Bladh Rydén

Hejsan!

"veckans blogg" är uppe i min blogg nu. Amnäl dig gärna & ta chansen att vinna och del utav mina bloggläsare!

puss! :)

sofia

varse :D

Jessica

Åh, men tack:D du är cutie!

ida

göra i helgen ? :)

alexandra

söt bild :)

kvällens planer?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: