one day you'll come and rescue me

| Djupt

Becca

sv: okej :D hihi!!

va gör du just nu då?? :b

Becca

sv: okej :D du har ingen film du kan rekomendera? har super tråkigt :b haha!!

ebba bloppis på bloggen

sv: ikväll blir det film o maaassa godis, sen imorn blir det födelsewdagfskalas för min bror :)

Becca

sv: hihi okej ;)

har du några planer för sommaren då?? :D

Angelina

härlig och fin bild!! :)

emmi

- man vet ju aldrig men han känns verkligen som den rätte :D han är helt underbar och vi har bråkat ganska mycket men ändå alltid löst det bra.

usch, tråkigt att höra :/ men det kommer finnas någon bättre för dig senare! kram

{Emma}

allt bra? :D

Becca

sv: inte direkt..

lä'ngtar du oxå till sommaren? :b

Becca

sv: sjukt mycket :D hihih!!

vad gillar du att göra på sommaren då?

förutom att ligga och jäsa i solen?? ;)

idaa

vad har du gjort idag då ? :)

Khangkheng´s ♥

Vinnaren av Fredagsbloggen är utsedd!

Kika in och kolla ifall just du vann.

Puss och Kram / Khangkheng's ♥

Elin Sandelin

Veckans blogg är utsedd :) kika in och se om du vann! kram

Alva

hihi samma här vänner är super

idaa

varit i stallet hela dagen :)

sofie

sv: det är typ meeega bra! :D Kollar på remeber me :)

FannyFredrica

åh vad härligt det där såg ut! XD

yes, okej vad bra:)

Aw, det seer varmt o skönt ut!

Cajsa

tack superfinaste du! :D

allt bra?

Elin Sandelin

sv: :D

Khangkheng´s ♥

Trevligt att du vill vara med i fredagsbloggen,

jag hör av mig när vinnaren är utsedd!

Kram Khangkheng´s ♥

Cajsa

jo bra här. :) höres?

Elin Sandelin

sv. åh tack :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: