Något ni kanske inte visste

| Bekännelser
- När jag är påväg hem på kvällen kollar jag alltid bakom mig flera gånger för att försäkra mig om att ingen går efter.

- Jag går aldrig utanför dörren utan mascara.

- Jag har alltid älskat Robert Pattinson, men jag tröttnar mer för varje dag.

- Jag sjunger lite fööör mycket och ofta. Så mycket att jag själv typ får ont i huvudet !

- Jag älskar att uttrycka mig i ord och texter.

Louise

Ja den är bra :) en ny disney film :)

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :)

johanna

Haha, alla de där stämmer på migockså. Förutom pattinson ^^

-pluggar & bloggar! Kul med skola imorgon?

Netty♥

sv' okej. vad för musik? :)<3

L I K E S O F I E [foto]

- okej :) <3

Julia

Haha, det är bara en tillfällig header som jag slängde ihop lite snabbt:) Håller på med den riktiga. Dock går det sådär..hihi:)

Netty♥

sv' okej. den är fin :)<3

- nää ;/ När får du sportlov?

Cajsa

hihi, jasså? ^^ nice! :D

Netty♥

sv' tack detsamma sötnos :)<3

Johanna

Haha, jamen typ. Och mascaran. Gick faktikst till affären utan smink nyss ^^

Julia

Jo,det är väll så det är:)

- nästa vecka eller är det veckan 9 då?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: aa :)!

- det ska bli skönt med lov!

Cajsa

samma här! :P

Cajsa

mackor går bra senare på kvällen. :P

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: nej blir aldrg nöjd med dom :(<3

- tror jag får det vecka 9 tror jag! Vilken vecka är dte idag?

Johanna

hihi okej. Ja det är sant. "exposed" ;)

Cajsa

nej precis!

- vissa har ju redan fått det, men då har vi typ längte, eller hoppas det iallafall.

M A T I L D A ♥

punkt ett passar in på mig, haha! kollar alltid bak, hela tiden! ^^

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :)!

Johanna

hihi, det brukar faktikst jag göra ibland. När man liksom inte känner för att sminka sig :)

L I K E S O F I E [foto]

- hihi :D <3

jätte söt bild !:)

Diman Dilir

super fin bild!:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: