Keep holding on

| Djupt


You're not alone
Together we stand
I'll be by your side, you know I'll take your hand
When it gets cold
And it feels like the end
There's no place to go
You know I won't give in
No I won't give in

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kul :D!

fanny

Samma här, tycker dock det är jätteskönt(oftast) för då kan jag somna nääär jag vill;)

AMANDA

sv: Japp! :D

Tack så mkt :) hur gammal är du?

sofia

varse :D

ELLA GRÖN

vad gör du då?:)

fanny

Haha inte då jag! sover som en jävla stock(A)

AMANDA

sv: jaha okej! :D

Gissa ? :))

sofia

jodåå :D

Svar: det är en nikon 35 f/1.8 :D

Madde - en fotoblogg

fin blogg, vgd ?

Annelii- <3

Sv: Näe, sådär.



Söt du är :P

♫♪ Sandra T

älskar den låten!!

Cajsa

det tyckte jag innan också. men nu förstår jag den bättre. förstår henne bättre. :P har också kommit underfunn med att den inte är så anorlunda från min..xD ibland kommer det tråkiga inlägg om vardagen och sen helt plötsligt kan det komma det där lilla inlägget som gör bloggen så speciell men eftersom att jag inte läser hennes innan utan bara kollat nån gång så har man missat de inläggen. :/ dock kanske jag har lite roligare vardag att läsa om än hennes, när jag väl är på skolan? för jag har ju massa spelningar och sånt så det liksom händer något....men jag vet inte?

AMANDA

Sv: HAHA! japp fyllde 13 för några dagar sen :) går i 6:an ;)

elinochamanda

har du sportlov eller när har du det? :D

Cajsa

hehe tror bara att det finns där...eftersom att hon ändå lyckats hålla på så länge..xD

Cecilia ♥

Sv; Haha okej :P

Jag kände verkligen igen henne, var jag också med henne eller? ♥

Cajsa

hehe..xD jag känner mig så smart ibland..xD hahaa!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ser tv du då? :D<3

fanny

haha oja:D

sofia

städa rum, vara i resturangen och så :D

my wesström

okok, mysigt :)

pluggat :)

Svar: okej, du kan ju köpa ett närbildsfilter (om du inte redan har det) :)

Cajsa

mer erkänn att det är en ganska kul bild på oss ändå!? xD vi kan verkligen inte stå bredvid varandra med den stora skillnad i längd! xD hahaha!

sofiie - bloggare i värmland

allt bra? :)

fanny

tack:)

Haha dom blev så fula... Mina ögon är "ojämna", har ett som är större än det andra. Glömde att "posa" med dom så dom blev jättekonstiga. Men gillade bilden i övrigt så lika bra att täcka över dom(A)

Cecilia ♥

Sv; Haha oj då!



Tack för att du sa det ♥

Cajsa

nej inte ful, kul! xD

Cajsa

hahaha thanks..xD

Svar: Läs här: http://fannyfredrica.se/2010/june/mitt-nya-filter-narbildsfilter-uv-filter.html :D

Madde - en fotoblogg

JAG HAR LAGT TILL DIG NU :d



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: