I will be there

| Djupt

Jag är stolt över att säga att jag kommer vara där i slutet av dagen

Cajsa

vara vars då?

L I K E S O F I E [foto]

- hehe aah xD <3

Saga

hihi taack :D

mathilda & molly

Sv: Haha ja :) Vi har lov nu :D Och dudå?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja visst är den:)

fina ögon!

jennifer - photography

Godmorgon! Allt väl? :)

Johanna

Jamen oja:)

Johanna

Snygg header föressten ! :D

SANDRA

Hallo! Vi ska snart få främmande och fira sambon som fyller år :)



Vad ska du göra idag då?

Kram

♥ KHANGKHENG´S

härligt det är bra med mig med ^^

my wesström

japp :)

skype :D



gjort i helgen? :D

alice

sv: ja såå gott :D vilken är din b&jfavorit då?

Angelica

Ja det är ju en nackdel men nu blir det coca cola och tv. Date My Ex Jo and Slade är det på TV. Hoppas att du får en bra dag :)

GUEVACCI

Haft en bra helg hittils? ;)

karolinajonsson

vilken fin ögonfärg!

erica

fina ögon du har! :D

FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

Vera

Fin bild! :)

jennifer - photography

Det stämmer, tack ska du ha :D

Anna

Det blev jätte fint! :)

natiie

SV: Allt bra dåra? :)

D A N I E L A ♥

- tack så mycket :)

L I K E S O F I E [foto]

- Tack :D

♥ KHANGKHENG´S

hehe tack, men den är inte ny.. jag hade den innnan sen bytade jag tillbaka :)

alice

sv: jag med! hahah ja :D

sandija-fotografier

fin blogg.

klicka gärna in en döv tjej som fotograf blogg.

Om du inte intressant, så jag ber ursäkter stör i din blogg. =)



allt bra med dig i allafall?

D A N I E L A ♥

- hihi vad hittar du på då?:)

Johanna

Tack så mycket :)

erica

så lite så ;D

LINNEA

jag har shoppat lite idag :) KRAM

MADDES

vackra ögon!

ange

tackk :D

Dilan D

fina ögon!

ange

haha, jaa verkligen :D

Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

HEJSAN! jag tänkte bara tipsa om två stycken pågående tävlingar på bloggen just nu där du bara behöver gilla facebooksidor för att delta i;



en valfri ear cuff från josign.se;

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/february/t-som-i-tavling-om-en-valfri-ear-cuff-fran-jo.html#comment



caroline winberg's resekitt;

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/february/t-som-i-tavling-om-ett-resekitt.html#comment



hoppas att någon utav tävlingarna föll dig i smaken. PUSS & KRAM

SANNA

SV: Okej! :D Jag svarar på kommentarer och slänger en blick på tv:n då och då ;) Är allt bra med dig? :):)



Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: