headers

| Vardag

Jag satt och kollade igenom några av mina gamla headers och kände att jag ville dela med mig.
Vilka snygga jag har haft genom tiden, eller hur? :D




my wesström

bra här med :D

hur har din dag vart? :)

LINDAVIOLA!

sv; Varsågod :).

josefine

varsågod :D

sandra

ja det kan lugnt säga haha :P

Blondiner <3

Sv: Inget spec :)



Fina headers du har haft ;D

Emelie Jägerbert

svar: niice, blev håret bra? :D

emma

sv: okej :D snart 2 typ :)

fina :D

L I K E S O F I E [foto]

- ja.. men jag vill inte :( <3

sandra

händer ikväll då? :)

Blondiner <3

Vilket program gör du headers i? :)

emma

sv: ja :D

tack:D

Blondiner <3

Sv: Jaha :) Vem gjorde de? :D

L I K E S O F I E [foto]

- japp, jag kanske ska träffa han på fredag.. <3

Blondiner <3

Sv: Okej :) Kostade det? ;)

Cajsa

hehe ja eller hur!? xD jag vill HAAA! :P

emma

sv: göra imorron då ? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack, så mycket :)

allt bra?

LINDAVIOLA!

sv; Tack :).

sandra

du är duktig på headers :)

EMMI - modeblogg

De har ju blivit snyggare med tiden :D

Emelie Jägerbert

svar: haha men de blev nog bra :)

marina

hur är det? :)

sanashaba'

1 eller 2 :D



sv;melodifestivalen(:

Toppen själv? :)

JOSEFINE THYBERG

:D ha en fin kväll!

Angelica

Den du har nu är snyggast men det är inget fel på de andra heller :) hoppas att du får en trevlig lördagskväll!

ida

fina headers :D

Cajsa

haha sötnos då! ^^

L I K E S O F I E [foto]

- yes, tack så mycket :) <3

cezzelie

Väldigt fina :) gör du dom själv? :)

cezzelie

sv; okej, nej inte jag heller. Har en kompis som hjälper mig :D

cezzelie

sv; Hon är så rar så :D

Tack :)

Z i r r e s ♥

Jätte fina header! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: