Grattis älskling

| Vardag

Idag är din födelsedag, så ett stort grattis till dig !
Jag hoppas du får allt du önskar dig och att din dag blir toppen.

Tack för allt du alltid gör mig för mig.
Jag kommer alltid att finnas för dig, precis som du alltid finns för mig.
Dag som natt, du betyder så mycket för mig.
Du är inte bara en i mängden, du är speciell.
Du är min närmaste killkompis, du är min bästavän, du är som min bror.
Jag älskar dig Svante.

matilda

okejokej:D

Beatrice Jakobsson (foto)

grattis till han! :)

Anna med A

tack :)

sandra

sv: okej vad jobbigt :(

sofiie - bloggare i värmland

japp ^^

tack :D

Cajsa

Nu har jag skrivit ett inlägg om varför jag är sjukskriven också.

S o f i e ♥

Lycka till! :D

Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Hur mår du då? :)

aww

jag är med sjuk :/

Cajsa

hehe ja nu fan! :P



jag har haft det i 5 år. sedan har det varit stunder som har varit bättre än andra...

S o f i e ♥

Du har en jätte snygg design! ^^.

Cajsa

ja...det tog några år. :P

♫♪ Sandra T

grattis till honom!

aww

förkyld :P dd?

lacequeen

hej!



Vin inbjudan till bloggsvar, det är lätt! klicka på länken för att komma till inlägg och kommentera bara jag är med i detta inlägg!

Glöm ej skriva din mailadress.

Lycka till!

http://lacequeen.blogg.se/2011/february/godmorgning.html#comment

Cajsa

haha tack sötnos. :)

Cajsa

haha jo för det är skönt att ha några på min sida...väldigt få som verkar vara det just nu.

aww

aha, krya:D

Cajsa

tack. :)

chayenne

sv: vsg :)

Allt bra idag? :)

Cajsa

försökte ringa min lärare under hela helgen och igår också men det går fan inte att få tag på henne. :/

Johanna

Aww, så gulligt. Grattis till honom :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: