Ge inte upp

| Djupt

"Jag väntar på att vinden ska vända men det finns ingen vind"

a n n a ss

sv: nu gjorde jag en annan variant.

antingen blir den lite för lång eller lite för kort ... vet inte riktigt hur man får den exakt faktiskt :/

Cajsa

ska på dans på kvällen men innan dess vet jag inte.

FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

Beatrice Jakobsson (foto)

jag med :D!

Angelica

Ja roligt är det ju inte om mann inte gör det kul med musik och lekar haha

- bbella | the asian one ::

sv:

hihi nice ! :d

händer något speciellt imon då ? <3

H A N N A

Just nu pågår veckans blogg hos mig! Vinnaren utses på alla hjärtansdag! Vinnaren får även en länk i menyn i en hel vecka!

Madde

Fin blogg !

all of me - photograaphs

ja super härligt :D

wilmaaa

yes!

Elin Sandelin

sv: :D så lite så!

Alexandra

fint citat :)

ida

japp :)



fin btw :D

ronja

sv: tack :)

fin!

- bbella | the asian one ::

sv:

hih nice ! :D <3 ska träna sen ut med någon <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej, ja! :)



fin text!

narges

söt bild! (:

Anna med A

tack :)

my wesström

inte mkt :)

fin header! vart har du gjort den ? :D

- bbella | the asian one ::

sv:

hihi hur gammal är du ? :] <3

M A T I L D A ♥

sv. japp :)

fin header :)

ronja

sv: tack :)

Emmie

sv: Okej :) Allt väl med dig idag? :)

wilmaaa

jag vet inte riktigt ännu faktiskt, vad ska du göra?:)<3

- bbella | the asian one ::

sv:

hihi nice ! :D samma <3

Svar: åh, vad kul! :D (Förutom tandläkaren då) ;)

Cajsa

ny header ser jag! :D

ida

vsg :)

Lixy

bra blogg!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: