Film betyg

| Filmbetyg


 
4/5 hjärtan
I efterdyningarna av en liten vit lögn om att ha förlorat sin oskuld, upptäcker ordentliga high school eleven Olive Penderghast att hennes nya bad-girl image har en uppsida: hon blir äntligen uppmärksammad. Olive bestämmer sig för att exploatera sitt ”slampiga” rykte för att öka sin sociala status. Men livet börja snurra ur kontroll, och till slut är det endast en kille som ser igenom hennes tuffa yttre och in i hennes rätta själ och hjärta.

tryck här för att se trailern.

Filmen var riktigt bra. Jag gillade budskapet med filmen. Man får liksom en blick av att på det sättet som hon gjorde ska man verkligen inte göra. Först var filmen lång tråkig och jag höll på att stänga av den flera gånger. Men när den var slut så ångrade jag inte att jag inte stängde av. Det finns ju mycket bättre filmer. Men det är endå en film som är bra och varför inte? :D

bild lånad från google

angelica

allt bra? :)

Netty♥

sv' har du också lov vecka 8? :)<3

M A T I L D A ♥

Den filmen är bra! :D

Cajsa

Ja, det ska jag och sedan blir det dreamgirls efter det! :D

ronja

sv: tack :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. aa :)!

tessan :]

jättefin blogg, hur mår du? :)

Netty♥

sv' okej :)<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: typ inget du då? :)

Cajsa

hehe ja! :D

Jontte

Svar: Vad kul att du tycker det! Händer idag? :)

Johanna Hugosson

Håller med dig om att filmen har ett bra budskap men jag tycker att den var lite dåligt gjord om du förstår vad jag menar :P

Sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej! Njaa inte så mycket :) Hur är läget idag då? :)

sandra

okejokej :)

jag kollar på liverpool-Wigan :)

Tycker det är så kul med dina filmtips! :D

Anna med A

haha surt :D

ida

vilka kläder x)

Sara - Only me

sv, Kul att du är med :D<3

haft en bra dag?

matilda

nja hänt lite grejer ,sj ?: D <3

FlizanLizan

Visst är den filmen bra :D

all of me - photograaphs

tack! :D

Johanna

Okej, så härligt :D

SAmma här :)

Elin Sandelin

sv: :D haha jag har så gröna ögon :)

LINNEA

idag så har jag varit i staden och handlat lite :) KRAM

sofia

ehmm, int ljuger jag ;)

Varse :D

Angelica

Jag har inte åkt på flera år heller. I sommar ska jag börja åka inlines som jag också tycker är super roligt men som jag inte har kunnat göra på ett par år.

JOSEFINE THYBERG

nej den var bara lite jobbig.. okej, härligt då! :)

ELLA GRÖN

jadå! :D

tessan :]

sv: det var så lite så! :)

nice, det är bara bra :D

EMMI - modeblogg

- den är bra! :)

claramaja

Ha en fin kväll!:)

Ja, superkul! :)

Elin Toreborg-Foto

Hej! Nu är dagens blogg avslutad, gå in och titta om det blev du! :)

LINDAVIOLA!

sv, Ja :(.

alice

sv; va bra :-) vad gör du?

sandija-fotografier

Du har verka fin blogg. =)

Klicka gärna in en döv tjej fotograf blogg.

Om du inte intressant av fotograf, så ber jag ursäkter mig

allt bra med dig? vad ska du gör på lördagskväll? =)

Joanna Karlsson

Gud vilken bra film det verkar vara , det sägs att dom verkligen fått fram entusiasmen och pansionen i den.

Louise

Det är jobbigt är det :P

Jaha okej nice nej ja kollar film :)

SANDRA

HÄRLIGT att du vill vara med i min "dagens blogg" ;) Drar en vinnare ikväll, så håll ögonen öppna!

ida

fula kläder tycker jag iaf xd

Anonym

den filmen är ju jättebra :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: