Du lämnade oss

| Vardag

När jag sa till dig att jag skulle älska dig förevigt så menade jag det.
Men när du svek ditt löfte gjorde även jag det.

♦ • . josefine

sv: okej samma här^^

käkar pizza :D haha

nadjamelzen

det är samma här :)

FRIDA MARBE- TÄVLING

sv: tack! :D

Anna med A

tack :)

M A T I L D A ♥

sv. :D

händer ikväll? :D

ida

japp.. jag måste ju platta varenda morgon.



tack så mke :)

sofia

jodå, va görru? :D

Svar: haha, okej (A) ;D

sanashaba'

sv; händer då sötnos?(:

Elin

Fin blogg du har!

Sara - Only me

sv :)<3

allt bra?

Svar: skola, pluggat, pluggat och ... pluggat ;) hahaha

M A T I L D A ♥

sv. samma typ =)

Svar: haha, okej :D

Cajsa

ska hänga tvätt.. :P

sanashaba'

sv; inte så mycket, ska snart in i duschen(:

M A T I L D A ♥

sv. yao! :)

emma

sv: hihi, fin bild :D

hitta på imorron då ? :)

Svar: Jag svarar på kommentarer, själv? :)

ida

vilken fin blogg du har! =)

allt bra med dig?(:

Cajsa

superhärlig bild btw! :D

ELIN

fin blogg du har!

vad gör du?

Kram.

Mariam

Tjena! hur är de? :)

my wesström

vart i skolan och sånt ;)

vad är din favorit film ?? :D

ronja

sv: tack :)

fina!

toves träningsblogg

..okej :)

vad har du för dig denna onsdagskväll?

ida

om du fick chansen att bli fotograf,skulle du ta den ? :)

O L I V I A

heeej, tävling om en freebra på bloggen just nu! Perfekt till i sommar. Kolla gärna in och var med och tävla: http://lipstick.webblogg.se/2011/february/tavling-avslutas-28-feb.html#comment KRAM !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: