Det stavas kärlek

| Vardag

När livet är som svårast så är det ni som alltid finns där för mig.
När jag ramlar så är det alltid ni som hjälper mig upp igen.
Utan er hade jag aldrig kommit såhär långt. Jag har er att tacka.
För er skulle jag offra mig själv. För er skulle jag gå genom dag&natt.
Jag vill aldrig förlora er. Ni är de finaste som finns.
Filippa Angelica Hanna Elin.
Jag älskar er mest ♥

Johanna Hugosson

Gud vad gulligt!

C E C I L I A ♥

Jag då, älskar du inte mig?? :( haha ♥

wilmaaa

ah härligt!:D<3

LINDAVIOLA!

sv; HAHAHA, ja ><

♥ KHANGKHENG´S

ska lägga mig snart, själv?:)

JOSEFINE THYBERG

varsågod! :)

alice

sv: ja verkligen! kollade du på dagens avsnitt? :)

EMMI - modeblogg

- Sov gott du! Hoppas du vaknar på rätt sida imorgon när en ny vecka börjar som förhoppningsvis blir fylld av kärlek!

SANDRA

HÄRLIGT att du vill vara med i min "dagens blogg" ;) Drar en vinnare ikväll, så håll ögonen öppna!!

tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: så lite så :)

Alexandra

så fin bild:)

L I K E S O F I E [foto]

- tack :D

Angelina

fin header och fin bild på er bruttor oxå!! :)

rebecca

vad gör du gumman? :)

Netty♥

sv' inget att tacka för gumman :)<3

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

så fint skrivet!

thaipinnen

sv; tack söt :D

已知 Mohammedi Al-debis™

Hej sötis!

Idag är det 14 ♥ februari.



Kärlek till er alla



Ha en söt och trevlig valentines day :)

Emmie

sv: Bara fint här :) Ska du hitta på idag då? :)

elin ★

hur mår du idag på alla hjärtans dag :)

Matilda♥

Jättefint skrivet:)

Anna med A

Japp! :(

a n n a ss

Naaw, gulligt!

Ha en fin alla <3-dag :)

Kram

sandra

fina tjejer :D

SANDRA

WOOO! Har börjat med "dagens blogg" igen :) du får gärna anmäla dig!!

zahra

Nu har jag valt ut dagens blogg, kolla om det var du. Om det inte var du har du andra chanser också, så håll koll.

Tack för att du var med!

ida

den var fin :D<3

toves träningsblogg

bara bra :)

ha en fortsatt bra all hjärtansdag

PAUSE

aww gulligt inlägg

Lova

fin bild :)

planer för veckan?

kram.

my wesström

tack!

vad gör du? :D

ronja

fin bild!

Jennie ♥

sv: här med :) händer idag?hoppas du får en bra alla ♥ dag!

kram

-Cajsa (Fotoblogg)

Fin header :)

Elin Sandelin

sv: yes :)

hanna

glad alla hjärtans dag! :)

Svar: Förstår det! :D

M A T I L D A ♥

sv. aha.. ne, det va inte kul ;o menar du räls då?

sofia

Jao, Va gör du denna ddag då? :D

johanna

sv: ett stort grattis till henne :)

allt bra med dig då? :)

Jessica

Jadu.. Skola och sådär :( sjdå?

nadjamelzen

glad alla hjärtans dag :) och glöm inte bort min tävling som startade för några minuter sedan :D puss!

Denise

Glad alla hjärtans dag:)

elinochamanda

åh vad gulligt skrivit :)

H A N N A

Vinnaren har utsetts!

Vann du inte? ingen fara, snart är det nämligen dags för en till tävling där priset är en bloggsvars invite! Så håll utkik!

AMYAH

Japp, min dag har varit bra! :)

allt bra med dig idag? Glad alla hjärtans dag! :*

GUEVACCI

Härligt och höra, min helg var dunder med massa mys hemma ^^ vad gör du ikväll? :)

- bbella | the asian one ::

Vem blev valentine link , blev du det ? :O klicka in vettja <3

Angelica & Emelie

Hej! Vill du vinna ett presentkort på 100kr på valfri affär? Var med och tävla på vår blogg! Allt du behöver göra är att gilla en kommentar, det tar bara tre sekunder :)

http://eaamw.blogg.se/

Melanie

Hej !

Det finns en film på mig när jag tävlar inom konståkning på min blogg.

Skulle bli super glad om du komenterade vad du tyckte? (a'

KRAAMMAR<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: