Denna starka känsla kommer aldrig att gå över

| Djupt

Du får mig känna kärkek och mer än så.
Jag kan inte fatta att du älskade mig då.
Det finns ingen som du även om jag börjar leta.
Du är så underbar och jag älskar dig än.

Anonym

haha okej

Jessica

Varsågod, så lite så :D

amanda

fin blogg :)

Beatrice Jakobsson (foto)

fin text :)

nej bara ta det lungt du då? :)

sandra

hih fin text :D

KarinHannaIsabelle

sv: Så lite så! :d

MADDES

Hur ska du spendera din söndag?

KarinHannaIsabelle

sv: Tack så mkt! :D

Jessica

Haha, naw men tack så mycket :D

Felicia

Nice blogg! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

kul :D!

Jessica

Hihi :D händer resten av denna lördagkväll då? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv; ja :D!

hanna ♥

allt bra med dig? :D

Kakan

heej

vad ska du göra imorgon?

Kakan

sv:

ska förstöka att få min blogg populär

Jessica

Nä, inte mkt alls :)

marina

sv: tittar på tv :)

Beatrice Jakobsson (foto)

<3

Godnatt! :)

Mirella

Woow, vad fin blogg du har ! headern är jäääättee fin !!! :D



vad ska du göra imorgon då?

Anna

fin blogg! (:

tess

hej skynda dig med att anmäla dig till veckans blogg.vem vet med lite tur så kanske de blir du som vinner! :) kram<3

Johanna

Söt bild:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: