by amanda

| Vardag

Jag och Jouni gick till affären för en timme sen kanske. Vi köpte chocklad och Ben&Jerry's glass. Det räddade min kväll eftersom jag sitter här hemma helt själv. Det är skönt att bara ta det lugnt och så. Men jag börjar bli uttråkad! Inte så svårt att förstå kanske ? Nej jag vet. Men nu ska jag fortsätta kolla OTH. Puss&Kram

bild lånad från google

emmi

- hehe ja :D tänkte slänga upp en bild imorgon för då har vi varit tillsammans i 16 månader så :D

det är klart, den äkta tar ofta lång tid att finna :)

hehe ja :P

tessan

fin blogg :)

alice

sv; varsågod :) allt bra idag ?

jessica

sv: yessss :)

wilmaaa

såäre(:

Elin Sandelin

sv: thihi :)

Elin Sandelin

sv: kollar på film :) du då?

jessica

sv: hihi tack!

Elin Sandelin

sv: okej :) den heter allt för min syster

TIEPAMANDAHH

snygg design! (:

emmi

- hehe vad kul att du gör det!

har du haft en trevlig fredagskväll? kram

Vart i skolan och sen inte så mycket mer själv?;)

Khangkheng´s ♥

allt bra med dig då?:)

Angelica

Hoppas verkligen att du blir frisk! Det är aldrig någonsin roligt att bli sjuk.

Japp, okej:)

Pinkpiercing ♥

allt bra? :)

Fotograf Emma Olofsson

Hej!

Hoppas du har haft en bra vecka?:)

Trevlig helg!:D

Kram

Khangkheng´s ♥

hehe okej, bra med mig,

vad hittar du på med?:)

Khangkheng´s ♥

hehe vad skoj, är de bra då?:)

jag kollar på något konstigt på 4an haha x)

Elin Toreborg-Foto

Hej! Nu är dagens blogg avslutad, gå in och kika om det blev du! Annars kan du gärna försöka igen :D

emmi

- vad bra! jo min fredag har rockat än så länge :D lång tid kvar för mig, lana :D

Cajsa

göres sötnos?

Pinkpiercing ♥

svar: samma här :)

va göru? :D

yeah!;)

julia

superfin blogg



om du inte redan gjort de kan väl du rösta på min lilla skrutta?=)

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=38169



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: