by amanda

| Vardag


Jobb dagen har varit helt okej. Förutom att det gjorde ont i händerna efter allt rivande och att jag fick gå upp tidigt. Menmen, vad gör man inte för pengar ? ;) De erbjöd mig att jobba imorgon också så ja.. jag stannar här tills imorgon. Då åker jag hem till Stockholm. Har varit här i Norrtälje lite väl länge nu :) När vi slutat vid halv 5 så åkte vi till en resturang och åt. Nu har vi precis kommit hem. Jag ska strax hoppa in i duschen så vi hörs efter det. Puss&Kram

Johanna

Mhm... det är ganska så jobbigt. Och jag är verkligen värdelös på det.

Linn

Någon som har något förlag om hur jag kan förbättra min blogg? :) / http://linnternstrom.blogg.se

gisela

var med och tävla på min blogg om att bli veckans blogg! :D varmt välkommen <3

erica

åh fett gulligt sagt men du är!

L I K E S O F I E [foto]

- tack, men det tycker inte tydligen dom två, men men det är deras ensak :) <3

Cajsa

ska ta och träna lite. höres senare sötnos!

Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Helt ok :D Vad gör du??



Rösta gärna vilket namn du tycker!

Kram

ronja

sv: tack :)

elin

Fin blogg!

vad gör du då? :)

♥ KHANGKHENG´S

heh tack så mycket :D!

Olivia

sv: Varsågod! :)

N A T H A L I E n y r é n

Så lite så :)

ida

super fin bild " :)

Emelie Jägerbert

svar: visst är de :D

Becca

sv: okej :D nja inte något planerat förutom att fortsätta jobba fram till torsdag.. kommer vara helt död!! men men.. Annars så ska jag tatuera mig imorgon :D hihi!! Har du någon tatoo?? eller vill du ha?? :D

sofia

jaoo :D

erica

;)

Anonym

snygg bild :D

Allt bra? :D<3

ida

Aah, ! verkligen :)

♥ KHANGKHENG´S

mysig bild!:)

Olivia

sv: Allt är bra! :) Med dig?

ida

skola, sen spelat sims, hah! du själv då :)?

Olivia

sv: Härligthärligt!

Emelie Jägerbert

svar: hahha ;D

♥ KHANGKHENG´S

lugnt vännen :)

Becca

sv: okej.. står lite längre ned på bloggen ;)

jo en liten random fråga men om då måste välja, Katt eller hund?? :b

Cajsa

vad gör du sötnos?

ida

vsg ! :)

Dilan D

:)

Anonym

sv: har feber, så det finns inte så mycket att göra.. :(

Anonym

sv: det är jättebra med mig :D

Vad gör du?

Sandra

härlig bild. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: