by amanda

| Natur

Runt 2 idag gick jag ut för att möta Annie som hade mina läxor med det jag missat i skolan. Jag stog och pratade med henne och Elin en stund. Vi gick runt lite och hälsade på andra som kom av en slump. Efter det gick vi hem till mig. Spelade musik buzz och så joinade syrran en stund. De drog efter 2 omgångar och då tog jag mig hem till mammis. Pluggade lite och nu sitter jag här och väntar på middag. Det är jag som valt så det blir potatis gratäng med något kött. Jag bloggar senare, puss&kram

Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D

M A T I L D A ♥

sv. okej, kul, blev det snyggt? :)



Inte så mycket! ^^



emmi

- Skönt! Det är bra här med =)

händer idag då? ♥

Becca

sv: ska åka till GBG och träffa en vän som jag inte träffat på 5år imorgon :D ska bli skit kul :b hihi!!



va gör du denna kväll då?? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack :D

fin bild!

M A T I L D A ♥

sv. ditt hår ? du hade väl klippt dig? (:

har varit upptagen nu det senaste så kunde inte svara direkt xD

Becca

sv: okej.. jag ska bara ta de lugnt!! :)

brukar du läsa böcker?? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack du med :D!

alva

jaha oki vad kul tycker du det är bra ?

elinochamanda

vad hittar du på just nu då ? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag och några vänner ska iväg och se hockey :)

du då?

M A T I L D A ♥

sv. aha okej ^^

jag borde också klippa mig snart, har så jävla tjockt hår! och långt är det med ;o :)

alva

det är jätte nice :)



hihhi gjort idag

emmi

- okej, men rätt skönt att ta det lugnt :D jag är hos min pojkvän o väntar på hans kompisar ska komma. ska käka mat och lana, haha ^^

Becca

sv: ja när jag hittar ngt att läsa ;)

har du läst twilight?? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej :(

nej det är super roligT! :)

emmi

- haha jag spelar aldrig! så ska väl sitta på bloggen en del men även spela lite CS.. eller ge ett försök ;D

vi har varit tillsammans i 16 månader :D har du pojkvän?

hanna ♥

tack, va gör du? :D

Becca

sv: hihi självklart :D ett måste lixom ;)

har du någon favvo låt?? :b

M A T I L D A ♥

sv. kanske det, men det är så jobbigt ibland! -.- men det är ju grymt att man kan nästan göra alla frisyrer! ^^

elinochamanda

sv: låter bra du :D

Inte så mycket här :)

Lova

fin bild :)

jag önskar dig en riktigt go fredag!

kram.

PAUSE

mysigt :D

sofie

Snygg blogg! Vad gör du? :)

AMYAH

Jättefin bild!

ha en fin fredag, kram! ;*

FannyFredrica

Svar: Tack :D

Anna med A

ja :)

toppen själv?:) fin bild

M A T I L D A ♥

sv. haha gör inget! XD

yes yes ! :D

Jen

sv: Jag tänkte fråga om det är bra? för jag kollade på första avsnittet bara, men jag tycker att det verkade bli sämre bara :( haha



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: