by amanda

| Vardag

Vi promenerade ner på stan tidigare idag. Satte oss på ett fik och ja, fikade. Fast själv valde jag att köpa varma mackor. Vi satt där ganska länge innan vi gick vidare för att hämta bilen. Påvägen hem sen stannade vi också för att hämta de saker vi lämnade kvar hemma hos Lina igår. Vi kom hem för 2 timmar sedan kanske. Jag har bara suttit framför datorn och gjort ingenting. Klockan 5 ska vi till Kalles mormor för att äta middag. Så jag bloggar igen efter vi kommit hem därifrån. Puss&Kram

bilden är inte rättvis!

Bee

sv; tack <3

-åhh mums

erica

tack skaru ha :D

Dilan D

mums :D <3



Nejdå,har inte lov.. :( men den här veckan är det tema vecka så det är chill! självdå?

erica

;*

D A N I E L A ♥

- hih :D

ange

hade det denna veckan :D

D A N I E L A ♥

- ja men ellerhur var dem, måste verkligen köpa :D haha

erica

Nej hade det i veckan.. :( du då?

Dilan D

va härligt med lov :D <3



vad tycker du om min bruno mars teckning? :D:D <3

D A N I E L A ♥

- Från H&M :D

Dilan D

tack snygging <3

jennifer - photography

Mysigt! Bara ta det lugnt, tv osv :)

victoria

hejhej, är allt bra med dig denna söndag? :)

Dilan D

<3 <3

sofia

tackar :D

Anonym

sv: det rullar på :)

gjort något speciellt idag?

sofia

haru sportlov lr? :D

L I K E S O F I E [foto]

- först att vi var lik varandra på en bild och ja tyckte inte de, och sen sa hon typ att hon va snyggare än mig och sånt.. <3

♥ KHANGKHENG´S

ah okej, fin :)

my wesström

nja, inget :)

allt bra?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: inte jag heller :)!

Cajsa

hemma igen sötnos! allt bra?

ida

inget :)

ida

hihi, aa ;p

Johanna

Jaoja!:)

Dilan D

nä nästan aldrig för jag förstör bara med förg! :D

natiie

SV: Jättebra, asså dendära toasten ser bara för himmelsk ut... :)

ELLA GRÖN

min hals gör jätte ont, jag kan knappt prata, ont i huvudet, näsan rinner och ögona... haha förkyld alltså :p

matilda

hihihi va gör du då?:D

N A T H A L I E n y r é n

mums!

ronja

mums :)

jennifer - photography

Joodå, detta såg gott ut!

LINDAVIOLA!

sv; Ja, verkligen! Älskar det stället :).

Linn :)

härligt :) inget.

oj vad gott det såg ut :D

Rebecca Jansson'

Haft en bra söndag? :)

Sandra

ser riktigt gott ut. :)

Angelica

Härligt det är att ha en helt storstädad lägenhet :) jag grejjade det själv idag!

D A N I E L A ♥

- absolut:) dom va inte så dyra heller.

aww

samma :)

emma

sv: okej vad kul :D

det ser gott ut :)

sandra

ja visst :)

Kim

jaa eller hur! älskar outfits! :D

erica

åh fett soft :) ska du göra något speciellt? :)

erica

:)

SANNA

Hej Sötan! :)

Vad händer hos dig? :D



Kram

Frida

Gott det såg ut! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: