by amanda

| Vardag

Sååå dålig uppdatering, förlåt ! Men imorse när vi vaknade gick vi upp och åt frukost, sen hoppade jag in i duschen, fixade mig och städade lite. Sen åkte jag, Hanna, Filippa och pappsen ner till stan för att fika. Efter det drog pappa igen. Vi gick runt lite på stan, kollade i någon affär och tog lite bilder. Filippa har de flesta så ni får se när hon skickat dom. Sen åkte de hem i allafall. Jag mötte familjen + Lina och hennes familj vid bussarna. Vi tog bussen till Kapellskär och därifrån en Ålansfärjan. Vi åkte sån tur som går fram och tillbaks. Åt på buffen, spelade kort och bla bla. Vi kom tillbaks till Norrtälje vid 9-halv 10 och då gick vi alla hem till Lina. Satt där och umgicks, kollade på tv och så. Kom hem för en stund sedan och jag är himlans trött ! Kommer nog inte blogga mer idag.. ♥



fikaaa



det enda jag köpte på båten - en parfym

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, förlåt för sent svar. Vad har du gjort hittills i helgen då? :)

ronja

fina bilder!

Nathalie Nyrén

Det var väldigt gott :D!

S A G A ♥

hihi toppen :D

ida

dendär kladdkakan såg god ut ;d

my wesström

allt bra idag ? :D

hanna ♥

yesbox :D

ronja

sv: tack :)

angelica

sv: jodå! det är bra med mig :)

Cajsa

händer för kul idag då?

ronja

sv: hihi, tack :-)

sofia

SV;Jo jag mår väl bra :)

jenny

fin blogg!

Cajsa

ska på en fika med kompisar. :)

hanna ♥

yesbox :D

N A T H A L I E n y r é n

Jaa visst är hon duktig :)

Cajsa

ja, det ska bli riktigt kul! :D

hanna ♥

3 månader snart :)

L I K E S O F I E [foto]

- tack så mycket :D

Cajsa

ser det. det är så himla mysigt..xD vi ska på barista! (chocking)..

L I K E S O F I E [foto]

- aw tack sötis :)

Cajsa

ett fik som jag alltid går på..xD där kan jag till och med äta!

angelica

Haft en bra helg?:)

linnea

passa på att anmäl dig till veckans blogg :)

http://fortiores.blogg.se/2011/february/kor-pa.html



puuussss

L I K E S O F I E [foto]

- du är också söt :) <3

Cecilia

Sv; Tack älskling ♥



Kul att du har det trevligt i Norrtälje :D

L I K E S O F I E [foto]

- så lite så :) <3

Cajsa

hehe ja! :D funderar på om jag ska ta en macka där idag eller om jag ska hålla mig till en chai. :P

N A T H A L I E n y r é n

Idag blir det att åka in till stan och träffa en kompis, du då? :D

my wesström

bra här med :)

fina bilder ^^

Cecilia ♥

Sv; Haha afan, så sant! ;) ♥

Du kan inte ana vad som hände med bloggen igår.. Haha skulle göra om lite grejer så sket sig HELA bloggen! Visste fan inte vad jag skulle göra, det fanns ett sätt och det var att ta bort hela stilmallen och sätta in en grundmall. Men nu lyckades en kompis till mig och jag göra det tillsammans :D ser det bra ut nu? ♥

Cajsa

funderar på att göra en brunch av det hela.. :P får se hur jag gör..xD

aww

hur e de idag? :D

ange

heej, det var länge sedan, hiihi... fiina bilder :D

hanna ♥

jappjapp :D

L I K E S O F I E [foto]

- vara med bästavän och min granne :D själv då? :) <3

N A T H A L I E n y r é n

ah okej :D tack så mycket!

emma

Hej! Vet inte riktigt om man kan ställa en sånn här fråga...Men vad kostade din kamera?

Heiduskaja

Tja! Frågestunden är uppe på min blogg nu! :D Checka vet jag på http://heiduskaja.bloggspace.se/ ! :)

Imorgon kmr Veckans blogg upp igen, var på hugget att kommentera och delta imorgon och ha chansen till att bli nästa veckas nya Veckans blogg! :D Håll utkik imorgon!

//Heiduskaja

Heiduskaja

Tja! Frågestunden är uppe på min blogg nu! :D Checka vet jag på http://heiduskaja.bloggspace.se/ ! :)

Imorgon kmr Veckans blogg upp igen, var på hugget att kommentera och delta imorgon och ha chansen till att bli nästa veckas nya Veckans blogg! :D Håll utkik imorgon!

//Heiduskaja

Emma kusse

Tack så mkt Amanda! :D

Emelie Jägerbert

svar: förlåt för sent svar:)

hade ni roligt?:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: