by amanda

| Vardag

tja bitches ;) vi kom hem för lite någon timme sedan. vi sitter just nu och äter och lyssnar på musik. hur som helst, när vi kom till norrtälje drog vi till donken och åt lite. sedan hem till tessan för att byta om och sminka oss. klara där gick vi ut och mötte elliot, robert och andreas. vi gick hem till elliot. lyssnade på musik, pratade och sen kollade vi på någon film. när vi skulle hem följde de oss hem och ja. men jag bloggar imorgon. puss&kram


Kim

hello! :D har varit lite off på bloggen ett tag, men nu är jag tillbaka och på g! :D tänkte att du kanske ville veta det eftersom du kommenteret i min blogg ;) vad har du för dig? mår du bra? :D hoppas du har en sjukt bra kväll! titta gärna in hos mig och läs mitt modeinlägg om du har lust ;) kramar från Kim

Amanda

sv: så bra :)

Cajsa

hehehe tackar..xD

♥ KHANGKHENG´S

allt bra? :)

ronja

låter kul, fina bilder :-)

L I K E S O F I E [foto]

- yes :D <3

angelica

allt bra? :)

sandra

så lite så :)

Beatrice Jakobsson (foto)

samma här :)

almstroom

du har en ny chans imorgon :) bara att kika in, :)

sofiie - bloggare i värmland

jackass :)

ELLA GRÖN

okej,nej jag ska inte göra någonting bara ligga hemma och sjuka mig:(

Sara - Only me

sv musik här med<3

så hur mårsP??

angelica

hur mår du idag? :)

fanny

haha nah;D

Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

detär helt ok, vad gör du?

kram

Anonym

fin blogg :D

Angelica

Det är på gång börjar bli aningen bättre! Hur är det själv då?

aww

tack :D <3

ida

jaha okejokej :) vad gör dudå ? :)

natiie

Du äger en jättefin blogg! ;D

toves träningsblogg

aha :)

ha en fortsatt bra lördag

Anonym



Kolla gärna in mitt blogginlägg "ögonbryn", där ger jag en lektion hur man noppar enligt "hur det ska vara" vilket kan vara skoj att lära sig:)

Anna

Ser dt på dina bilder :P

sofia

SV; hehe i guess :)



haft en bra dag?

Alexandra

mysiga bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: