by amanda

| Landskap

Idag hade vi matte prov i skolan, var så himla nervös men förhoppningsvis gick det bra. Jag, Hanna och Filippa drog direkt hem till mig när vi slutat. Nu sitter vi här och lyssnar på lite musik. Vi ska snart dra till Filippa. För att hämta och lämna lite saker. Sen åker vi till Norrtälje. Vi hörs därifrån. Puss&Kram

claramaja

Lite småsjuk:)

MissO

fin bild

t h a i p i n n e n ♥

jätte fin bild :)

Virginia

Nice :P

Händer ikväll då?

Caroline

sv: Jadå, det har jag :)

ronja

vacker bild!

N A T H A L I E n y r é n

Så lite så! :)

alexandra

fin bild!

alexandra

sv; synd de, du har fina bilder så du hade verkligen kunnat vinna :)

MADDES

Det är fint med mig. Vad händer hos dig ikväll?

FlizanLizan

sv: vart på praktiken och sen handlat mys för kvällen sj? :)

t

Nu är vinnaren av veckans blogg uppe :) kika in och se om det blev du annars finns det en ny chans redan nu, var gärna med igen! :) tack för att du var ´med !

D A N I E L A ♥

- Idag har jag jobbat själv?:)

sofia

varse :D

emma

sV: varit med min kille sj ? :D

Vera

Fin bild! Allting bra?

jr

Ha en toppen fredagsmys

Bee

sv; lyssnar på musik(:

wilmaaa

ja! lägg till min msn eller nåt så säger jag där!:)<3

Dilan D

vilken fin bild!

linda

saknar dig gumman! hur äre? :)

Matilda♥

tack!:D

juliciouz

Vinnarna av Dagens Blogg är nu uppe! :D

alice

fin bild :)

Sandra

Grym bild. :)

Olivia

Vilken fin bild, har du tagit den själv? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: