by amanda

| Vardag

Nu tänkte jag, snäll som jag är förvarna er om imorgon. Efter skolan någon gång kommer jag, Filippa och Hanna åka till Norrtälje. Vi ska träffa Elliot och hans kompisar. Vad vi ska göra och så vet jag inte riktigt. Men däremot vet jag att jag inte kommer kunna blogga så speciellt mycket. Jag har med mig min dator så kommer kunna blogga när jag kommer hem till Tessan. Men om jag kan innan dess vet jag inte. Tjejerna åker hem på lördag igen medan jag kommer stanna där tills på måndag. Mer om det berättar jag senare. Vi ska försöka ta lite bilder och så i allafall. Men vi hörs imorgon, puss&kram

ful bild på mig, men faaan

L I K E S O F I E [foto]

- händer imorgon? :) <3

hanna ♥

har du långa naglar? :)

♥ KHANGKHENG´S

hehe japp det är det :)

marina

sv tack :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja :)

hanna ♥

haha, nej, jag försöker men jag biter & river av dom :/

LINDAVIOLA!

sv; :).

anna

va söt du är på din profilbild :)

FlizanLizan

sv: visst e den :D

emma

sV: yes :d

ronja

sv: tack :)

fina!

Cajsa

hehehe ok..xD tänkte att jag måste ju vara ärlig om du frågar..xD

karolinajonsson

:D

marina

sv: ^^

anna

sv; tack själv :)

Cajsa

hehehe..xD

förlåt att jag har varit så tråkig i kommentarer och bloggning...har ju bara skrivit om saker jag gjort idag och igår. inga snygga produkter eller något. :/ men det kommer väl..xD har fortfarande bilder att lägga upp från att jag fota min moster igår..xD

Caroline

fin blogg. Haft en bra dag? ^^

ida

vad redigerar du dina bilder ? :)

L I K E S O F I E [foto]

- okej :D jag ska vara med min bästavän! ^^ <3

Cajsa

dock tycker jag att det är kul att blogga om vardagen när jag gör mycket och när jag tycker att det är kul..^^ så man får stå ut lite med det..xD hehehe

Sandra

Hej vännen!

Vad gör du?

Kram

JOSEFINE THYBERG

ha en fin kväll sötan! :D

LINDAVIOLA!

sv; haha, ingen, det är det dem vill se :D.

Sandra

kollar på film , händer imorgon då?

Kram

LINDAVIOLA!

sv; :).

♥ KHANGKHENG´S

fin bild :)

Cajsa

nu hör jag att sängen ropar på mig..xD natt natt sötnos!

L I K E S O F I E [foto]

- fota imorgon tror jag och sen kommer mina småkusiner och ska sova här så vi ska umgås med dom hela helgen också :D <3

johanna-sofia

Såg att du tävlar om en Freebra! Tänkte tipsa om att jag lottar ut en här: http://pleasedontfeedthemodels.webblogg.se/2011/february/vinn-valfri-freebra.html#comment

aww

hihi ja :D

angelica

sv åh tack! :)

almstroom

nu har jag en Helgens blogg på min blogg.

gå in och kommentera på inlägget "helgens blogg"

att du är med, och varför just nu ska vinna.

kom sedan in imorgon klockan 18.00 så är vinnaren utsedd :) Lätt va ? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket! :)

allt bra?

ida

jaha, jag använder photoscape ;D

Emelie Jägerbert

svar: jaa "/ ska du göra idag då? :)

e l i n

fin blogg :)

hanna ♥

ja :/ jag vill ha långa naglar :o

fannny

okej skoj:)

Becca

sv: okej :D händer till helgen då?? :b

Jessica

Varsågod :)

Myhannas

Hejsan, jag bara undrar om vad du tycker om att ha en tävling där man kan vinna bloggsvar? Jag vet inte riktigt om jag ska ha det, så jag försöker fråga folk. Vad tycker du? Borde jag ha det eller är det dumt? :)

Kram!

Sandra

Tack!

Allt bra idag?

Kram

karolinajonsson

tack så mycket :D

nadjamelzen

efter en del omständigheter har jag nu bytt från blogg.se till devote.se

så om du vill fortsätta följa min blogg så är det nadjamelzen.devote.se du ska börja läsa :)

Majja

Vinnaren vart Malin på veckans blogg:)

Ni kan få en till chans snart, Jag startar en till veckans blogg på måndag den 28!



http://maalinmaria.blogg.se/

GUEVACCI

skönt med helg nu va eller vad säger du? :P



Angelica

Jätte kraftig förkylning med påslag av astma

som förvärrar allt men svårast är det att andas fick akutvård

I 2 timmar på grund av det. Nu ska jag sova hur är det med dig?

sandra

hoppas du får det kul i norrtälje :)

Anonym

okej, de är ett bra jobb:) trevlig helg

LINNEA

jag med :) vad har du gjort idag då? KRAM

Jennie ♥

sv: jag är sjuk så svarar på kommentarer just nu, sen ska jag nog bara vila. orkar ingenting :P haha

händer i heelgen? trevlig helg! kram

ttilda♥

jaa, saknar det lite(;

Johanna

För att allt är så underbart perfekt just nu !! :D

my wesström

fin ny header!! :)



nja, vet inte :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: