by amanda

| Övrigt

Hallu :) Bowlingen idag gick faktiskt ganska bra. Eller i slutet gick det sådär pågrund av att de lärde mig en massa om stegen. Hur man skulle gå, hur många steg man skulle ta o.s.v Så det var lite svårt att räkna stegen samtidigt som man skulle koncentrera sig på att kasta. Jaja, skit samma. Efter det åkte jag hem, packade, små fixade och nu sitter jag bara framför datorn och lyssnar på musik. Men vi hörs nog senare. Kisses

D A N I E L A ♥

- absolut:)

claramaja

Helt okej!:)



Jag med!:D

Emelie Jägerbert

svar: jodå de är okej :)

♥ KHANGKHENG´S

härligt, jodå samma här :)

marina

sv: det är bra med mig också :) görs ikväll?

Malin

Fin blogg :)

L I K E S O F I E [foto]

- på vissa kanske, men jag tycker efter bilden på den andra bilden var finast :)

thessan :]

sv: okeej nice, packa och så vidare. ;)

Emelie Jägerbert

svar: är ju lite sjuk å så :)

Kim

hej! jag har varit borta från bloggen ett tag, du kanske har märkt det, eller så har du inte det ;) jag är iallfall tillbaka nu, waayhoo ! :D vad har du för dig? mår du bra? :D hoppas du har en sjukt bra kväll! kram

L I K E S O F I E [foto]

- haha nää de kan jag nog hålla med om :) <3

♥ KHANGKHENG´S

jaså ? :)

det är skoj.

för att min mamma orkade inte hämta dom xD

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaaa, aww tack :D!

FlizanLizan

sv;: najs, yeah ;)

L I K E S O F I E [foto]

- hihi :)

vad gör du då? :D <3

marina

sv: händer ikväll då?

L I K E S O F I E [foto]

- okay :) håller på med ps ^^ <3

L I K E S O F I E [foto]

- japp :D <3

L I K E S O F I E [foto]

- skolan, sen suttit vid datan ^^ du då? :D <3

Beatrice Jakobsson (foto)

du är snäll du :D!

Cajsa

nice! :D

dock tyckte jag bättre om den andra.. (A)

Anonym

sv; Tack :).

L I K E S O F I E [foto]

- okej va kul :D <3

ronja

sv: eller hur ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack :D!

ronja

sv: aa! :)

♥ KHANGKHENG´S

jag har tränat i ca. 4 år :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: