by amanda

| Vardag

Tack så jätte mycket för headern Dilan !
Och tack så jätte mycket Beatrice som hjälpte mig att lägga in den ! ♥


Idag slutade vi klockan 2. Då gick jag och Elin direkt hem till mig. Jag hoppade in i duschen medan hon kollade på tv. Vi har inte gjort så mycket fören O.C började. Det började för typ 10 min sedan. Alldeles strax kommer Cecilia hit. Idag är det ju bowling träning. Så vi åker som vanligt dit tillsammans. Det börjar vid 5 så vi ska väl laga lite mat och så innan. Men jag bloggar när jag kommer hem sen igen. Puss&Kram

GUEVACCI

du ska bli biff? ;)ahha

marina

hur är det? :)

wilmaaa

ja det kan du, haha;)<3

Cajsa

jo. :P gjort om headern ser jag. :P

ida

hehe, ny header igen eller ? :D snygg ! ^^

♥ KHANGKHENG´S

allt bra med dig idag?:)

D A N I E L A ♥

- ja men ellerhur :)

LINDAVIOLA!

sv; :).

claramaja

Allt bra?:)

L I K E S O F I E [foto]

- yes :] <3

{Emma} FRÅGESTUND!

sv: härligt :D jorå det är bra :)

ELLA GRÖN

vad ska du göra i helgen då?:)

Jessica

Snygg header! :)

hanna ♥

nu blir de att kolla hockey med pappa och brorsan :)

Emelie Jägerbert

svar: allt bra? :)

sofiie - bloggare i värmland

okej ^^

jag ser på film :)

filippa

Jättefin blogg ;) allt bra med dig? ♥

my wesström

hej!

din fråga finns nu ute i frågestunden på bloggen nu!

kika in å kolla din fråga och svar!

kram <3

sofia

va bra :D

Fin header de blev :D

angelica

sv okej va härligt :) jag mår skitbra!

my wesström

bra här med :D

sandra

värst vad du ändrar header hela tiden :P

Beatrice Jakobsson (foto)

sv:lungt sötnos :)!

N A T H A L I E n y r é n

fin headern blev :D

filippa

Sv; Härligt! ;)

Jo det funkar väl...♥

sandra

men det är alltid kul med förnyelse :D

Emmie

Sv: Bara fint här :) Ska du hitta på ikväll då? :)

FlizanLizan

sv: allt bra? :)

ronja

söt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: