by amanda

| Vardag

Nu går jag och lägger mig. Börjar 9 imorgon så har lite sovmorgon. Inte mycket men alltid något. Så vi hörs imorgon, kanske hinner blogga innan skolan börjar. Godnatt ♥
bild lånad från google

♥ KHANGKHENG´S

tack sötnos, du med!

JOSEFINE THYBERG

tack sååå mycket söta du! :)

D A N I E L A ♥

- okej :) vet inte.

Angelica

Jodå jag är dock mycket sjuk. Så jag får bara hemma från jobbet och sova . Ha en bra torsdag!

Anonym

aww vad bra:)



vad är din dröm?



Vill du veta lite om hårförlängning kan du kika in mitt blogginlägg "hårförlängning", lite tips o sådära... :) Natti<3

M E R E I

- fin header!

ello

Vilken fin blogg du har! :)

my wesström

japp :)

allt bra idag?

Emelie Jägerbert

svar: tack de kan behövas ! :)

t h a i p i n n e n ♥

vad läskigt jag såg de avsnittet idagxd

Hanna

Sv; igår var jag hemma ( sjuk ) men snart ska ja dra to the school! ;) <3

Alexandra

mysig bild :)

hanna ♥

haha ;) händer idag? :)

fanny

dagen har jus börjat så inte mycket alls :D själv?

Emmie

sv: Tack :) Allt väl med dig? :)

karolinajonsson

tack :D

Greta

härlig bloggggg :)

Nathalie Nyrén

Rätt svar på gissa kändisen kommer upp senare idag! :)

nadjamelzen

okej härligt :) <3

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag har inte gjort någonting typ idag :) Ska du göra något kul i helgen då? :)

Jessica

Jo, men ungefär samma här :/

linnea

hur mår du idag då bruden? KRAM

sara - only me

sv jo de är okej<3

görs?

emma

sv: ja :D

e inte bilden från one three hill ? :D

sofiie - bloggare i värmland

vgd? :)

thessan :]

sv: okej nice, jo det är bara bra. :)

vad ska du göra idag då? :D

Angelica - makeupartist

mys=)

Becca

sv: okej :)

Jo har du hört talas om filmen

"Hur många lingon finns det i världen"?? :D

Amanda

sv: allt är bra här, hur är det själv? Vad tycker du om pälsvästar? :)

Linn Fager

Jag vet att jag är tjatig men under den här veckan och nästa kommer jag att vara det, bara att stå ut! Kom hem med ett par ringar från london och här är den första, hiss eller diss?



http://linnfagerholm.blogg.se/2011/february/i-say-love-it-is-a-flower.html

http://linnfagerholm.blogg.se/2011/february/i-say-love-it-is-a-flower.html

EMMI - modeblogg

hoppas allt är bra :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: