by amanda

| Vardag
Godmorgon :) Jag är hemma idag också. Det är lika bra. Även fast jag känner att jag mår bättre. Jag har fortfarande ont i halsen och snorig men resten är i stort sätt borta. Skönt ! Jag ska snart hoppa in i duschen och sedan måla naglarna, små pyssla lite och så eftersom jag är alldeles för uttråkad här hemma. Men hallå?! Kolla vad snön öser ner utanför ? Jag som satt och hissade vår vädret häromdagen. Feeeeetttt dåligt :O Nu vill jag ju typ bara lägga mig ner i sängen och sova tills snön är borta igen -.- Jaja, puss på er ♥

Jag älskar dig
O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

Händer i helgen ? :)

PAUSE

positivt tecken att du mår bättre :D WOHOO

FannyFredrica

Svar: Jag sitter och skriver på en musikuppgift :) själv?

Cajsa

hahaha ok..xD

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jo det är bra själv? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :D!

Anna med A

ja :)

Netty♥

sv' svarar på kommentarer och tar de lugnt. själv? :)<3

Anna med A

ut och käka med mamma och sen umgås md en kill kompis :) du?

sandra

sv: hehe okej, vad kollar du på för film då?

LINDAVIOLA!

sv; han tackar säkert :).

Netty♥

sv' okej. vilken film? :)<3

Anna med A

mysigt det också :)

Netty♥

sv' aha okej :)<3

Anna med A

sjuk?

sandra

sv: hehe okej :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vara med några vänner du då? :)

wilmaaa

för att mitt korsband var helt av..



okej:) är på säsong 4 troja

Anna med A

skönt :)

Netty♥

sv' nej det har jag inte :)<3

sandra

sv: nej inte själva filmen men brukar kolla på serien :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: