by amanda

| Vardag
Idag skulle vi ha slutat 4. Men pågrund av att vi inte hade någon no så slutade vi någon gång innan 3. Jag gick direkt hem och sitter just nu och pluggar. Jag skulle ha varit med My idag också, men båda vi behövde plugga så vi ska träffas en annan dag istället. Men jag uppdaterar senare, puss&kram
GUEVACCI

Oki, min helg har varit dunder ;) planer för dagen då? :P

{Emma}

sv: Thanks :D

allt bra?

fanny

okejokej:)

Johanna

Jao<3



Allt bra med dig idag då?

Cajsa

ja. :/ 2,5 veckor till...

Z i r r e s ♥

mm :)

L I K E S O F I E [foto]

- yes, ah jo jag har ju lite känslor kvar, det släpper ju inte direkt. men jag vet gränserna.. jag låter gärna han skriva till mig för jag vågar nästan inte skriva till honom xD <3

Emelie Jägerbert

svar: ja asså vi är väl rätt bra vänner men vi umgås inte så :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja visst är den :)



söt!

carolinhe med H

sv: härligt, här med ! :D

L I K E S O F I E [foto]

- ja jag är rädd för att han ska tycka jag är jobbig så därför vågar jag inte skriva :) <3

N A T H A L I E n y r é n

Okej. När har du lov? :)

N A T H A L I E n y r é n

Okej, jag med! Det ska bli så skönt :D

carolinhe med H

sv: yes gör du då :)?

Amanda

Sv: NEJ VERKLIGEN INTE ! :(

Cajsa

men snart får jag komma tillbaka! :D Jag pratade med rektorn idag och han saknar verkligen mig! Blir alldeles rööörd! :D

emma

jättefin blogg ! :)

Z i r r e s ♥

Jaa! :D

Emelie Jägerbert

svar: yees :)

wilmaaa

allt bra:)?

carolinhe med H

sv: okej samma :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D<3

Z i r r e s ♥

inte dom flesta :p

Malin Sundin - hobbyfotograf

RE: tack så mycket :) hoppas allt är fint med dig..

wilmaaa

härligt! det är sådär..<3

wilmaaa

det är massa anledningar..<3

Amanda

Sv: haha nej vet :(

men nu är det ööver! haha :D

Malin Sundin - hobbyfotograf

RE: härligt :) det är finfint med mig, lite seg bara.

fanny

Jo det rullar väl på, själv:)?

nadjamelzen

allt 'r bara bra :D hur är det själv?<3

Anonym

sv; har varit på kalas och skall på lillebrors gymnastik om en stund :). SJälv?

Jennie

Hur mår du idag? :)



Kram ♥

Cajsa

händer mer i kväll då? jag ska nog bara se på tv och dega med bloggen. :P

Amanda

Sv: jA VEEEEERKLIGEN! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jo det är bra själv? :D<3

Svar: aa ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: