by amanda

| Vardag

Hittade denna otroligt charmiga bild på facebook. Alltså någon som printscreenat min gamla profil från playahead. Men misstolka inte, jag vet vem det var. Men det var lite kul ju. Playahead finns ju inte längre och jag bryr mig inte direkt heller. Men har så många minnen därifrån, och ibland saknar man det ju .. Jag kommer ihåg att jag alltid hade platina, för gulliga vänner och randoms köpte till mig hela tiden. Olyckligtvis inte på den här bilden, men same shit. Haha.. ingen glömmer väl pea tiderna? ;)

Cajsa

händer mer i kväll då sötis?

nadjamelzen

sanningen gumman :)

M E L L I I E E

sv: tack! jodå, det är bara bra! har ni lov nu?

Alma

tjeeena

Kul blogg

Det skulle vara kul om du kollade min och min bästis blogg om våran vardag och om hur det är att vara två bästisar i en blogg.



Om du komenterar våran blogg kan va rekomendera din blogg på våran!



Ha det bäst :)

SOFIA

hehe vad roligt :P



Hoppas du har en fin Måndag kväll! Händer det någonting speciellt i veckan? :) KRAM

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack :D!

Z i r r e s ♥

åh playahead.. det var länge sen :)

Z i r r e s ♥

aa, det var det också! ;)

sofia

haha jaa xD

Emmie

sv: Idag har jag tränat, bloggat och fixat med lite saker, snart blir det soffan och film på canal +. Ska du hitta på ikväll? :)

Johanna

den är fan bäst ! <3

ida

är med i en tävling, om du kunde rösta på mig så skulle jag kunna belöna med att följa dig på bloglovin eller något. http://gustafssonerika.blogg.se/?tmp=21184948

klicka på länken, jag är bidrag nummer två, säg också till mig når du har rösat så lägger jag till dig på bloglovin eller för en heade tråt dig eller någonting som du vill, det tar bara två sekunder. kram ida

JOSEFINE THYBERG

hoppas du får en skön kväll! :)

Johanna

Kan säga att jag tycker att cancer kan gå och ta sig där bak... :/<3

ida

vad vill du ha som tack ? <3

Amanda

Åh playahead! ♥

ida

naaw tack vad söt du är ! :)<3

Anna

Trevligt! :)

Vad har du gjort då?

Johanna

Min bästaväns farfar. Han var som en vän för mig. Varje gång man hälsade på blev han så glad osv. Förstår du ? Och det värsta är att han bara var runt 50..<3

ida

vad bra, annars är det bara säga till om en länkning eller vadsom helst :)

Johanna

Men gud.. livet är så jävla orättvist.Lider verkligen med alla som har det så tufft.. :/

Anna

Samma :).

L I K E S O F I E [foto]

- ja det är han verkligen!

ah! <33

Emelie Jägerbert

svar : hihi tack :) gjort idag?

Amanda

Jaaaaa! har du också lov nästa vecka ? :)

Emelie Jägerbert

svar: kompisar, skolan :)

ja jag går i roslagsskolan, går du också där? ;o

Anna med A

Ja :)

Amanda

SV: japp! :) händer det något speciellt då ?

Anna

Jupp xd

LINDAVIOLA!

sv; Absolut! Själv?

EMMI - modeblogg

- aw tack så mycket! det är du med :)

N A T H A L I E n y r é n

Jaa okej :D

Johanna

Oja, jag ska verkligen sötta min vän till tusen <3



Men usch, börjar nästan gråta. Ska vi prata om någinting annat ?

jennifer - photography

Härligt! Bra här med :)

L I K E S O F I E [foto]

- men men.. sånt är livet! <33

Svar: Ja det har dom! :D

ttilda♥

hade också pea förut! :D shit vilka minnen!

carolinhe med H

Kikar in och hoppas allt är bra med dig! :)

Kram! ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: