by amanda

| Vardag

Hallå :) Idag slutade vi 14.15 och då drog jag, Yosra, Emma, Filippa och Elin till Skanstull. Vi gjorde en sak, typ en promenad. För en liten stund trodde jag även att jag skulle dö, menmen. Nu i efterhand är det ganska kul .. Emma och Yosra drog hem så vi andra gick till Playz, och för er som inte vet vad det är så är det ett internetcafé. Där var Svante, Tage, Wille och Erik. Vi hälsade på dom och sen drog vi igen. Gick till Ringen och hälsade på Anders en snabbis. Drog tillbaks till Playz, tog sällskap med alla till Kärrtorp och sen gick jag hem. Nu sitter jag här och lyssnar på musik medan jag väntar på pappa. Vi ska åka till mamma och hämta lite grejer. Men vi hörs senare. P&K

osminkad och jätte fin. men fokusera på min hårfärg, en bättre bild :)

Anna med A

Vänner :)

Z i r r e s ♥

mm :) händer ikväll då? :)

S'

jadå, den dög väl ;P

men tycker verkligen att måndagar är skit dryga!

själv? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. kul :)

S'

Härligt att höra! :D

Z i r r e s ♥

okej , typ glo på tv :p

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa, super bra dag du då? :D<3

S'

nej bara varit i skolan och sen hem och pluggat ; P

dusj? :)

EMMI - modeblogg

- allt bra idag? :) kram

Z i r r e s ♥

4-5 dagar.. :/ & doktorn sa att jag måste vara hemma hela den hära veckan :(

Anna

Helt okej :)

Anna

Dd?

S'

Härligt! ((:

Z i r r e s ♥

Aao :/

Z i r r e s ♥

mm , 4-5 dagar?.. ^^.

Z i r r e s ♥

haha aa.. ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv, vad bra :D

vart på stan med min vän <3

Z i r r e s ♥

^^.

- M a r i a

sv; härligt, det är bra här också!:) jaa, dom är sjukt sköna ju :D



fin header:)

ronja

sv: tack :)

sötis!

Z i r r e s ♥

tack så mycket , okkej :)

emma

sv: kompisar :)

ronja

sv: tack :)

nadjamelzen

så söööt :o

M E L L I I E E

fin blogg! allt bra?:)

- M a r i a

sv; jaa:) vad ska du hitta på ikväll då?

Z i r r e s ♥

:)

EMMI - modeblogg

- skönt, jo samma här :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja :D!

Z i r r e s ♥

Tack! ^^.

Ellen

Det blev ju jätte fint!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: