by amanda

| Vardag

För alla er som undrar varför jag och mina kompisar säger fet-doris.
Kolla på videon så vet ni varför och vart vi fick det ifrån ;)

sofia

haahha videon är bara för bra ;)

Cecilia ♥

Sv; Haha gör inte det då ;)

@ Heddez

fin blogg :D

Emma

- INte så mycket :)

ehlyn

i stockholm , ja ;)

melainda

skolan och sen ska jag på träning! allt bra med dig? (:

Z i r r e s ♥

Okej , sådär.. :p

Anna med A

tack :)

S'

Nej det finns det verkligen inte! :D

Utan dom skulle jag inte ha varit så stark som jag är idag :)

M E R E I

- awh !

Emma

Håller med! :) Kram

Cecilia ♥

Sv; Haha LÅT MIG INTE DÅ! Skoja ;)



Haha tack älskling :D ♥

Anna med A

vad gör du? :)

Z i r r e s ♥

haha kul video! x'd

sv: har fått en influensa & det är jätte jobbigt! :(

S'

bra att dom finns! :)

Haha torkel i knipa är ju förjävla grym!

Z i r r e s ♥

tackar :)

aa :p

Z i r r e s ♥

;)

Cajsa

hehe ja jag igllar det. :) göres?

S'

Nej bara små snuttar.. men ska nog sätta mig och göra det någon dag, om jag orka.. (a)

nadjamelzen

hittar du på ikväll?:)

Anna med A

teve :)

Z i r r e s ♥

Typ vårdcentralen & sen så har jag typ bara legat & degat! :) själv då?

Cajsa

svarar på kommentarer och ska snnart redigera alla bilder från idag.

nadjamelzen

top model och kladdmuffins :D

S'

hehe :P

Cajsa

nej, bara de som blev någerlunda. :P

Z i r r e s ♥

mm , akej (:

Anna

Ah ,:D

Matilda♥

ingen orsak:)

Ellen

Hahaha jag har den där filmen på datan! Jag hatar den fast på något sett så är den så rolig ändå! :')

daniela

hahahaha älskar torkel i knipa! en klassiker!

daniela

sv: haha, låtarna är grymma ;)

linnea

haha älskar torkel i knipa ^^



allt bra med dig? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: