by amanda

| Vardag

Godmorgon Godmorgon :) Jag sitter just nu och äter frukost. Har klätt på mig så när jag ätit färdigt ska jag börja fixa hår och smink. Idag börjar jag 8.20 så jag har ganska gott om tid. Slutar runt 2-halv3 idag, vet inte exakt .. Då ska jag i allafall vara med Yosra och Emma. Jag vet inte när jag kommer hem. Men bloggar så fort jag gör det. Ha en bra dag ♥

Z i r r e s ♥

allt bra idag? :)

LINDAVIOLA!

sv; Okej :).

Emelie Jägerbert

svar: 20 augusti :)

L I K E S O F I E [foto]

- ja.. han sa aldrig ens att det var slut mellan oss, han ba sa att det inte funkade och att vi bodde för långt ifrån varandra.. sen snackade vi i skype.. och jag satt där och grät, sen tittade jag min facebook och där stod det att jag var singel så han hade tydligen ändrat.. sen någon timme efter så står de den där andra tjejens namn på hans msn och han hade henne som v-bild.. han dumpade mig för henne antar jag.. inte för att vi bodde 1 timme ifrån varandra.. gud. <3

Cecilia ♥

Sv; Tack kusin! :D ♥



Det var skit pilligt att göra, de gäller verkligen att det är på rätt plats för det kan ändra hela kodmallen, fick verkligen panik :P

N A T H A L I E n y r é n

Det är så snyggt och passar lixom till allt :D

hanna ♥

tack (:

Virginia

Ville bara önska en trevlig måndag! :D

wilmaaa

tackar!:)

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag ska ta bort gipset på onsdag :) Hade du en bra helg som var då? :)

MissO

god fortsättning

Nathalie

ja det har jag:D

jag har lagt upp en skomodell som jag är osäker på är snygg eller ful:P Så vad tycker du? Hot or Not?^^

direkt länk: http://liborius.blogg.se/2011/february/hot-or-not.html#comment

GUEVACCI

Jorå :) Haft en bra helg annars? kram

Emmie

sv: Bara fint här :) Ska du hitta på idag då? :)

Cajsa

svarar på kommentarer. ska nog in på stan snart.

MADDES

Hur var din helg tjejen?

MADDES

Igår var jag på min praktik hela dagen och när jag kom hem blev det att tvätta och sen mysa med killen! Hur har din helgen varit?

Anna med A

vad gör du? :)

Julia

SV; Tack ska du ha! :)

Vad har du för dig idag annars då?

thessan :]

sv: det var så lite så, okej härligt! :)

vad ska vi göra idag då? :D

ELLA GRÖN

jag ser att du har en ny header, snygg! :)

Jennie ♥

sv: tack :D haft en bra helg? kram

t h a i p i n n e n ♥

alltbra med dig?:D

JR

ah ok

S'

jaha.. (a)

Amanda

sv: ingen fara :)

ronja

fina ni är!

Becca

sv: okej :D

har du haft en bra helg?? :b

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag ska få ta bort mitt gips på onsdag :) Hade du en bra helg som var då? :)

fanny

Jo den har varit bra, din då:D*?

Erica♥

Söt bild :)

Bee

sv; görs nurå? :)<3

sandra

det var så lite så:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: