by amanda

| Vardag

Jag sitter med 2 datorer framför mig. Den ena kollar jag One tree hill på medans den andra svarar jag på komentarer och bloggar med. Perfekt ! Duktig var jag idag som lagade mat, synd bara att det inte blev så gott. Bättre lycka nästa gång, right? Våfflorna blev däremot goda :D Jag har druckit te och kollat på One tree hill hela kvällen. Jag blir hemma imorgon också. Det är lika bra och jag är dessutom långt ifrån frisk. Hoppas det blir bättre snart. Att vara sjuk är så tråkigt, jag är sällskaps sjuk här hemma helt själv! Jaja, så kan det vara. Vi hörs kanske senare. Kisses

JOSEFINE THYBERG

så lite så! :)

idaa

tack :D såna där solglasögon har jag :)

Caroline

sv: Varsegod :)

Cajsa

Händer mer i kväll innan sängen kallar då? ^^

emmi

gillar du csi? :D

Caroline

sv: aww, tack :)

SANDRA

HÄRLIGT att du vill vara med i min ”dagens blogg” ;) drar en vinnare ikväll, så håll utkik!

ELLA GRÖN

haha, tack så mycket;)

Cajsa

förlåt, har glömt men vad är oth nu igen? xD

jag ska nog bara stretcha och sedan sova jag med.

jessica

sv: har lagt till dig nu också :)

JOSEFINE THYBERG

ja, jag älskar dem! :)

sv; åh tack så jätte mkt gumman !:D

hanna ♥

okej, såbra då! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack sötnos :)!

L I K E S O F I E [foto]

- god morgon, allt bra? :)

sandra

jag äter frukost :) själv då?

S o f i e ♥

Dagens blogg är nu ute på bloggen! (:

Var det inte du som vann? Anmäl dig igen i samma inlägg!

Anna med A

På språkresa, kanske New york med min syster, Grekland med pappa och Spanien med mamma



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: