by amanda

| Vardag
Det börjar bli dags att skriva ett nytt inlägg .. men jag har ingenting att skriva. Bloggtorka eller vad? Jag har i allafall börjat små fixa mig lite. Ska snart börja med sminket. Hur som helst sitter jag här och lyssnar lite på musik, sjunger när jag kan och spelar lite på king.com. Jag smsar även med Gustav och chattar med Elliot.
Jaja, inget intressant så nu ska jag sluta !
Cajsa

allt bra?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag med :)!

Jessica

Hur är det med dig då? :D

marina

sv: det är sådär med mig. görs?

Jessica

Jo, men samma här :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa ;D

michelle

fin blogg. :d

♥ KHANGKHENG´S

visst vart den söt :D

m y h a n n a s '

Lust & följa varandra via bloglovin' ? :-)

fanny

okeej, ska se film:)

Cajsa

sådär...svårt att hålla blicken.. :P göres?

marina

sv: lyssnar på musik och kollar bloggar :)

marina

sv: har ont i magen :/

frisör laalee

härligt:D

emma

sv: haha okej, det gör du säker :D

EMMI - modeblogg

så skönt med lite vår!

johanna

hej! ikv är de ju premiär för BIG BROTHER på tv 11 kommentera gärna din åsikt på MIN blogg! ska du kolla? har du några förväntningar? skriv DIN åsikt på : http://johannabraandt.blogg.se/2011/february/godmorron.html#comment

Följ gärna min blogg då ni får MIN top 10 lista med nya hits varje LÖRDAG & så kommer de även massa annat inom KORT!:)

ehlyn

vad tycker du om att skolan ska börja ? :)

fin blogg !

Linn :)

härligt :)

Angelica

Jag är trött bara ^^

Z i r r e s ♥

hehe en kul grej bara ^^.

N & C

kolla gärna in min hästblogg, som jag skriver mycket om min häst.

Kram N & C ( C = min häst)

Nattis ;)

hej på dig!

gud vilken fin blogg du har! :D

kolla gärna in min med,?

kraam!

Svar: Ja! ^^

Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

sv; ja, boka en resa du med! :) om inte annat får väl du hoppa ner i min resväska.



PUSS

Emms

Gillar bilden :D

Vad gör du idag? Kram!

wilmaaa

okej:) vet inte vad jag ska göra senare faktiskt..<3

L.I.N.N.E.A ♥ (Headerdesign)

Fin blogg!:D

saraaaaaaaaa ! :]

http://saraathekiing.blogg.se/2011/february/fototavling-tema-lycka.html#comment

N A T H A L I E n y r é n

Jaa! :( ååh älskar converse :D

my wesström

yes ^^

Nu har jag en liten frågestund på bloggen.

Kika gärna in och ställ en eller flera frågor, det skulle betyda mycket!

kram <3

Emelie Jägerbert

svar: haha :D

Julia

- Tack! :)

amanda-en tjej på 14 vintrar

sv: vsg! :)

Anna med A

jag kollar teve :)

Amanda

fin blogg :)

ronja

härlig bild :)

LINDAVIOLA!

sv; hihi, tack :).

Elin Sandelin

sv: tack :D fin bild!

Anna

Ja, helt okej jag med :)

sandra

ja men frågan är bara när, måste höra med honom också :)

Nathalie

har du haft en bra söndag?:) vad ska du hitta på ikväll?^^

vi vet att du vill kolla - frågestund!

allt bra ?:)

nadjamelzen

gah man kan inget annat än att älska att :D

Malin Sundin - hobbyfotograf

åh vackra converse!

♥ KHANGKHENG´S

härligt, samma här :



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: