by amanda

| Vardag

Godmorgon sötisar :) Jag vaknade otroligt tidigt idag också, fast vet inte exakt tid. Men precis som igår låg jag kvar i sängen och halvsov ganska länge. Gick i allafall upp någon gång innan 11. Idag ska jag bara ta det lugnt, kanske plugga lite. Vid 4 ska jag och Hanna åka till det där gymmet som jag pratade om så mycket för någon vecka sedan. De skulle höra av sig till oss men det händer inget så nu åker vi dit för att prata med de en gång till. Men jag bloggar mer innan vi åker dit. Hörs då, kisses

nyvaken och sååå snygg :)

Emms

Fin blogg! Kram :)

Z i r r e s ♥

jo den kommer upp 12.00 :)

ida

haha snygg ;)

Z i r r e s ♥

;)

sandra

Ja det var rätt mysigt faktiskt :)

sandra

mm :)

vad har du för dig nu då? :)

Z i r r e s ♥

neej inte direkt , har åkt på en influensa så det blir bara att sitta hemma idag igen! :/ själv då? :)

ida

haha nej det är det inte men vi är bästa vänner :D

Beatrice Jakobsson (foto)

såå söt!

sandra

haha okej :) jag är med en kompis, kollar på vad de kan kosta och åka till jönköping :)

nadjamelzen

thank you!<3

L I K E S O F I E [foto]

- hur mår du då? :) <3

ida

hihi, okejokej :D

sandra

hälsa på en killkompis :)

L I K E S O F I E [foto]

- gött :D

helt okej faktiskt! <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D!

Z i r r e s ♥

tack så mycket! :)

okej :P

brukar du gymma? ;)

nadjamelzen

hittar du på idag?:)

ida

tre gånger i veckan, fast är i stallet fem gånger i veckan :D <3

L I K E S O F I E [foto]

- yes, men jag skrev till min pojkvän tidigare idag.. men han har inte svarat -.-' suck alltså..

tack så mycket :D <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja typ :P

nadjamelzen

va kul :) nej blir att fixa med bilder och design :)

LINDAVIOLA!

sv; :).

LINDAVIOLA!

sv; den var faktiskt bra! Var väldigt tveksam först, haha.

Svar: Okej, jag ska plugga :)

LINDAVIOLA!

sv, Tvättar sig bara, det är skrubb i den som river på huden :).

L I K E S O F I E [foto]

- jag skrev typ förlåt för de jag sagt och att vi kan skita i det.. och att jag vill att det bara ska vara bra.. men nyss loggade han ut och in så jag ska fråga om han sett vad jag skrev <3

Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

sv; ja de är jättesköna och bäst av allt.. SNYGGA! :)

sandra

ja, han har precis flyttat tillbaka till sverige :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja :)!

Z i r r e s ♥

okej :) nej är 13 så.. ;p går du på någon sport då? :)

Cajsa

god morgon! jag sov lite för länge idag, inge bra! :O

sov du gott?

GUEVACCI

tack :D händer något kul denna sega söndag annars? :P

ida

haha, fast jag duschar efter varendra gång :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: