by amanda

| Vardag


Okej, nu är jag verkligen trött. Har precis tvättat bort sminket och det så jag direkt kan gå och lägga mig när jag känner för det. Det blir nog snart. Ska bara kolla runt på lite bloggar först. Jag kommer hur som helst inte blogga mer ikväll. Men visst har jag bloggat bra endå? :) Jag vet ! Men uppdaterar imorgon när jag vaknar. Godnatt

L I K E S O F I E [foto]

- nu ska jag sova, godnatt :) <3

JOSEFINE THYBERG

så lite så :)

Angelica

Jodå vi hade det riktigt mysigt faktiskt :) god natt!

varsågod:)

nadjamelzen

tack gumman <3

wilmaaa

jaha okej, haha;)<3

ida

du har gjort två inlägg som inte jag sett nu ;p

hanna ♥

japp :)

sandra

okej, jag kollade på melodifestivalen med bästa vän sen drog vi till en kompis och kollade film :)

FlizanLizan

sv: najs, yeah ;)

Anna med A

okej :D

Matilda♥

ingen orsak:)

Linn :)

jodå det har rullat på, självdå? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jaa super gott :D!



du har bloggat super bra igår!

frisör laalee

Heeej, nice header du har.



Om du vill veta hur man gör hollywoodlockar med plattång så kan du kika in min video, den har fått mycket bra credits:)



ciao

Svar: Tack :D

elin ★

svar' ja, hur mår du idag:)

ida

har gjort det nu :D

Z i r r e s ♥

det var så lite så! :)

wilmaaa

tackar:D

Z i r r e s ♥

Tack! ^^.

ida

ska du inte göra ett nytt inlägg nu ? ;)<3

Svar: aa, vad ska du göra idag då? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: joo :)

varsågod!

wilmaaa

vad ska du göra idag då?:)

Anna med A

tack :)

L I K E S O F I E [foto]

- höhö tack :D <3

ida

förstod nästan det ;) <3

Z i r r e s ♥

:)

Emms

SUperfin blogg ! kram :)

EMMI - modeblogg

- Ja visst är de! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ahh, lite lost! :)

tack <3

Matilda Sandén

Du Har en väldigt fin blogg måste jag bara säga =)

Anna med A

vad gör du? :)

Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

hallå där! :) jag kika in för att tipsa om två stycken pågående tävlingar på bloggen just nu. jag hoppas att någon utav dem föll dig i smaken, annars ber jag om ursäkt för att jag störde. :)



om skönhetsprodukter;

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/february/e-som-i-en-tavling-i-samarbete-med-

bambubutik.html#comment



om en freebra;

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/february/utkast-feb-10-2011.html#comment



puss & kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: