by amanda

| Vardag


okej, man ser inte så mycket. bilden är oredigerad, men väldigt mörk. det är massa skuggor och grejer också. så håret är väl kanske inte precis så. men nu vet ni på ett ungefär :D jag antar att ni kommer se bättre på en annan bild en annan dag. nu ska jag spela lite fia med knuff och sjunga med på de låtar som jag kan! pusspådig

sandra

sv: vet inte :s jag tycker lilla va mycket bättre :o

ida

du gör inlägg fett ofta :D

hanna ♥

haha, yes :D

L I K E S O F I E [foto]

- yes :) <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tagit det lungt och lite du då? :D<3

Sandra - Hobbyfotograf & Fotbolls"fru"

HaLlOj! Ikväll har vi kikat på melodifestivalen och nu kikar vi på gaygalan och Jill JOhnson är bara så bra :D



Vad händer imorgon då?

Kram

Malin "Molle" Johansson

Fina bilder du har i din blogg :)Gillar bilden i din header på humlan på den runda blåa blomman ;D

alice

sv: yees! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. kul :D!

ida

hehe okej, varför inte :D

KarinHannaIsabelle

Fint! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: typ inget alls, du då? :)

alice

sv: tacktack :)

ida

aa, det ser konsting ut tycker jag med, men medans jag gör ett inlägg får jag typ 20 kommentarer till ;o

alice

sv: thx! haft en bra dag? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. sjunger du bra ? :D

Cajsa

hehe samma..xD

ida

ja, så kan man ju också göra :p

L I K E S O F I E [foto]

- åh tack :D

Jessica

Åh, tack så mycket :D

emma

sv: musik och lite sånt sjdå ? :D

fin håret blev :)

hanna ♥

hihi, tack :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej :D!

Angelica

Scnyggt! Grymt snyggt faktiskt !

Hoppas du får en bra kväll nu jag ska se på sagan om ringen med pojkvännen och hans kompis :)

ida

fast just nu så gör jag inte så ;p

Cajsa

ska ng sova nu.xD nattis sötnos!

sandra

sv: haha :D

sandra

fia med knuff är skitkul :D

Jessica'

Riktigt fint hår du har :D

sandra

sv: nej :o haha vad äre ;o?

alice

sv: yees! :D

sandra

nej fifan va kul :o

alice

sv: idag har jag shoppat lite :) vad har du gjort idag?

sandra

sv: snart :D

emma

sv: okej, sjunger du bra ? :D

alice

sv: okej, håret blev jättefint :)

amanda-en tjej på 14 vintrar

snyggt! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: