by amanda

| Vardag


Jag har precis kollat på Melodifestivalen. Det var väl sådär så såg inte klart det sista. Eric Saade var i allafall bäst! Nu ska jag fixa och trixa lite. I nästa inlägg jag skriver får ni se en bild på mitt hår, hårfärgen alltså. Hörs då ♥ 

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, nääej.. :) Ska du göra något kul i veckan som kommer då? :)

sandra

å kul md melodifestiveln. själv så har jag nt sett den på några år :D

L I K E S O F I E [foto]

- vad gör du då? :)

emma

sv: tack :D

jag håller med erik va bäst!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. det är bra här med :D!

sandra

sv. haha. synd att de tog bort lilla melodifestivalen :/

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jaa :D

tack, ska du säga sötnos!<3

ida

har vär bäst ! :D

Cajsa

vad gör du finaste?

alice

sv: Varsågod :) allt bra med dig idag?

Blondiner <3

Sv: Haha jaha ;)



Ha en bra kväll ♥

emma

sv: haha ja jag håller med!

Amanda & Elin

Allt bra med dig? :)

Sandra - KAN FIXA DIN BLOGGDESIGN GRATIS

Kolla hur du får två bilder till en bild super lätt!

Har gjort ett inlägg precis hur du gör:D

Ja, okej så bra. söt bild ;D

alice

sv: det är kanoN :D

Amanda & Elin

Bara bra :)

ida

eric saade :p

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa :D!

L I K E S O F I E [foto]

- okej :) är med bästavän ^^

Sandra - Hobbyfotograf & Fotbolls"fru"

Hej vännen! Vad gör du?

Kram

Sandra - KAN FIXA DIN BLOGGDESIGN GRATIS

Sv. googla på det ;)



allt bra?

ida

söt bild btw :D

Jessica

Aha, okej vad kul :)

emelie francea

Ha en fin lördagskväll!

Jessica

Hahaha :D

Sandra - KAN FIXA DIN BLOGGDESIGN GRATIS

Sv. okej...kommer inte ihåg hur jag gjorde...

marina

sv: det är bra med mig :) görs?

vera B - foto & modeblogg

fin blogg!

gjort idag?

klicka in på min blogg och säg vad söm är bra/dåligt med den. Vad jag ska förbättra och såå. kritik och sånt ;)

kram!

emma

sv: hehe :D

Julia

Fin blogg :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: