by amanda

| Vardag
Godmorgon skulle jag väl kunna säga .. men jag vaknade faktiskt runt klockan 8 :O På en lördag, något är fel .. haha men låg kvar i sängen i typ 2 timmar. Så jag gick upp för inte så länge sedan men har städat rummet och lite annat. Nu sitter jag och äter frukost medan jag väntar på att Ida ska höra av sig. Hon ska färga mitt hår idag, snäll som hon är :D Äntligen får jag träffa henne också! Om Hanna också skulle få sitt hår färgat vet jag inte, men det märker vi. Men jag bloggar senare. Förhoppningsvis med lite nytagna bilder :) <3

bild tagen på mig och hanna från ett skoldisko, typ 2007 kanske ? :D
Emelie Jägerbert

fiin blogg ! :)

Angelica

Det var inget hoppas att du får en bra lördag! Kram

nadjamelzen

nja okej då..men jag vann mest :D<3

Cajsa

god morgon sötnos! allt bra?

Johanna

Oja :D

Jag älskar weheartit :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja om det nu blir någon! :)

Z i r r e s ♥

Kul, vilken färg ska du färga? :D

Javisst! Jag ställer en fråga på en gång :P

- varse! vgd?

ida

jaha okej,har inte du redan mörkbrunt ?:)

nadjamelzen

jo alla vet det ;D<3

Z i r r e s ♥

Fint! :)

Tack! ^^.

ronja

hihi, söta. och shit vd långt hår du hade där :o

Cajsa

fryser som fan, annars okej. :)

- svara på kommentarer!

Z i r r e s ♥

gullig bild! ;d

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D1

Emelie Jägerbert

svar: såliteså :) allt bra? (:

- tack ;) du med ;)

L I K E S O F I E [foto]

- japp men nu bråkar vi :( <3

EMMI - modeblogg

haha aww, gamla bilder är så kul!

Cajsa

fattar inte hur det kan vara så kallt inne! :S

sanashaba'

sv; ja, det kommer nog bli en toppendag idag(:

själv då?(:

sandra

för jag kände ingenting för honom /: jag försökte få känslor för honom men det gick typ inte för att han var för på/:

Man ser att du har blivit större! ^^

Anna med A

visst är den :)

matilda

jo jag överlever väl ..

Sjävl ? :) <3

jr

HIhi vi hade mysigt..

Johanna

Taack :)

Emma

Sjukt fin header!

elin ★

svar' de är super :)

wilmaaa

ja:) vad ska du göra idag då?<3

Sevil

gullig bild! :D

Jessica

Jadå, det är bara fint :) hur är det själv då?

{Emma}

sv. okej härligt :D

Matilda♥

söt bild haha:)

Alm@

fin blogg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

E M M Y

hej!

vad gör du?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: