by amanda

| Vardag

Dålig uppdatering, tyvärr alltså. Men det blir så ibland. Idag efter skolan åkte jag, Filippa, Elin, Annie och Laura till Gamla stan. Filippa skulle pierca naveln och självklart ville alla följa med för att titta och ge henne stöd :D Det gick fort och efter det åkte jag till Odenplan. Där mötte jag Cecilia och vi åkte till t-centralen. Satte oss på donken och åt lite. Helt plötsligt var klockan mycket och vi fick springa till tunnelbanan + hela vägen från tunnelbanan. Vi bytte om hemma och höll precis på att komma försent till bowlingen. Men vi hann precis ! Det var super kul och jag fick lära mig något nytt. Det var svårt att få in det i sitt sätt att spela på men det löser sig nog. Halv 7 var det slut och då kom pappa och hämtade mig. Vi åkte till farfar där släkt och vänner var. Grattade honom, åt smörgåstårta, vanlig tårta, pratade och ja. Det var trevligt men lite lång tråkigt. Jag kom hem för en stund sedan, men har pratat med Elliot i telefonen. Vi la på och nu chattar vi på msn istället. Ska fortsätta med det enda tills jag går och lägger mig.
Kommer inte blogga mer idag så vi hörs imorgon. Puss&Kram

Cajsa

gör du sötnos? :)

ELIN

- typ samma! :)

allt bra?

Mariam

Sv. Okej jo de funkar väll :p

Nathalie Nyrén

Tack så mycket! :)

sandra

fin bild :D

sanashaba'

sv; hihi, hur har din dag varit?(:

my wesström

hhah okej xd

händer i helgen? :D

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag har precis slängt mig i soffan. Vad ska du göra i helgen då? :)

Kram, Sannaliten

Jessica

jo ;)

Mallanmamma

hoppas hon inte dog när hon piercade sig bara ;) en del tycker det gör rätt ont!

EMMI - modeblogg

- Va! Galet! hahaha, jag älskar dem verkligen^^

hanna ♥

hahah, japp :)

ida

ja, det är väll klart :)

Becca

Sådär ja, nu är dagens Sweetie uppe igen :D

Så passa på att anmäla dej för tusan ;)

juliciouz

var gärna med och delta i min Dagens Blogg tävling, drar 7 vinnare ikväll :D

O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

händer i helgen ? :D

Netty♥

sv' gör du då sötnos? :)<3

ida

härligt :D

MADDES

Kul med bowling. gick det bra?

elin ★

svar' haha, hur mår du? :)

nadjamelzen

shalal nu är jag hemma från stockholm :D

Alexandra

söt bild :)

emma

sv: ja :d

göra ikväll då ?

GUEVACCI

Hellu, hur är det? ^^



Hade fullt upp på praktiken men nu svarar jag eftersom sportlov börjar idag ;D

tessan :]

sv: ja verkligen. :)

vad ska du göra ikväll då? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :)!

Svar: okej :D

M A T I L D A ♥

sv. jaa! :D

JOhanna

Okejokej, gott :D

sandra

hehe okej :D

L I K E S O F I E [foto]

hur är det idag? :) <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: