by amanda

| Vardag


Bild tagen i typ höstas :)

Godmorgon på er. Jag tänkte bara uppdatera lite snabbt för att visa att jag lever. Har inte direkt något att skriva eftersom jag berättade om hela min dag i inlägget här under. Så ja, hoppas ni får en bra dag i allafall ♥

Felicia :)

sv: det är bra med mig :) vad gör du?

kram

sofia

tackar :D

claramaja

Du kan va söt!

:)

Angelina

sv: du kan va sööT!! :D

Enya♥

Sv; du ser ut som min kompis :p

Händer idag då? :)

Anonym

sv; :).

Sofie Childs

Hej!



Jag hittade din blogg och ser att du har ett intresse av att foto. Jag heter Sofie Childs och är modell. Tillsammans med Annie Fredriksson, en proffisionell fotograf har vi precis startat ett företag. Företaget heter In The Light, du kan läsa mer om det här http://inthelight.se.



Vi kommer bland annat hålla i en fotokurs där man har möjlighet att utveckla sitt fotande av människor / Porträtt. I och med att vi är nystartade så har vi nu ett väldigt bra pris på våra kurser så om du är intresseard bör du passa på.



Uppsatta datum för kursen är för tillfället 5 Mars, 19 Mars och 20 Mars och just nu så kostar kursen 600 kr.

Önskas ett annat datum är det bara att du kontaktar oss så ska vi se vad vi kan göra.



Vi håller även i Privatkurser om så önskas, hör av dig för mer info gällande det.



Besök vår hemsida om det låter intressant, hoppas vi hörs snart



--

Vänliga hälsningar Sofie Childs

& Annie Fredriksson



http://sofiechilds.blogg.se

http://anniesfotografier.blogg.se/

Angelica

Snygg headern blev! Hoppas du får en riktigt bra torsdag bara 48 timmar kvar till helg!

Elin Sandelin

sv: just nu sitter jag i skolan, du då? :)

Z i r r e s ♥

Fin design! Vad ska du hitta på idag då? :)

thaipinnen

söt bild :)

matilda

jajjemäänsan ! <3

neea<3

silken härlig bild!

ps. du har en väldigt bra och fin blogg:)

Jennie ♥

sv: allt bra idag då? kram

Emmie

Sv: Idag ska jag bara ta det lugnt och sitta framför datorn och fixa lite små saker. Allt väl med dig? :)

fanny

hehe jap:D

Vad bra, jag också. :)

Fin bild.

ronja

härlig bild :)

wilmaaa

ja:)<3

therese

Allt bra?:)

Alexandra

fin bild :)

Anonym

Tack så mycket!

är allt bra med dig? :)

my wesström

vilken fin blogg du har!

ska vi följa varandra via bloglovin ? :) <3

JOSEFINE THYBERG

tack! du är snygg! :)

FlizanLizan

sv: okok, jag ser på film ;P

my wesström

hej :)

följa varandra via bloglovin? :D

SOFIA

Fina du, Hoppas du har en fin torsdagskväll!



Om det intresserar så har du nu chansen att vinna Pilgrims Örhängen i bloggen. Inte värt att missa, Gratis är väl bäst?

LÄNK

http://sofiahanden.blogg.se/2011/february/tavling

Annars får jag be om ursäkt

KRAM

Sandra

Härlig bild på er i alla fall, får en att längta till sommaren. :)

jr

Skön med sommar och vara med brudarna ,,<3

SANDRA

Woooow, har börjat med "dagens blogg" igen ;) Anmäl dig gärna!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: