by amanda

| Människor

Jag sitter ensam hemma och lyssnar på musik + sjunger. Idag har jag pluggat, chattat med trevligt folk, spelat på king.com och bla bla. Vilket jag tänker fortsätta med tills det är dags att gå och lägga sig. Jag är så himla trött ! Imorgon är det sovmorgon och vi börjar 9. Dock bara en timme men alltid något. Det är bästa dagen i skolan imorgon. Efter skolan ska jag vara med Hanna tills Cecilia slutar skolan. När hon gjort det ska jag möta henne för klockan 5 börjar ju bowling träningen. Det ska bli roligt ! Men vi hörs imorgon. Puss&Kram

Alexandra

härlig bild :D

N A T H A L I E n y r é n

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång! Om du inte vann så kan du anmäla dig igen. Lycka till!



Direkt länk till tävlingen --> http://nathalienyren.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang-11.html#comment

Anna med A

vad gör du? :)

sandra

sv: nä gjorde inte det. gick ut istället :)

EMMI - modeblogg

titta in mitt senaste halsband som är till salu! gjort allt själv. :)

♥ KHANGKHENG´S

gud vilken härlig bild :D

johanna

sv: gud vad jobbigt :/

sandra - fotoblogg

sv: tack :)

elin ★

ojdå, kommer inte ihåg vad vi snackade om (:

Matilda♥

sjunger du mycket? :)

SANDRA

HÄRLIGT att du vill vara med i min "dagens blogg" :)Drar en vinnare i kväll, så håll utkik!

jessica

sv' så lite så! :)

Jessica

Nämen du, inte så mycket alls :)

josefine

det var super gott :D

hanna ♥

HAH, jag vet inte, asså jag älskar filtar, jag sover med filtar, jag har på mig filtar när jag går upp, sen tyvärr måste jag gå utan när jag ska ut ;) sen när jag kommer hem jag direkt myser in mig i massa filtar ;D

ELLA GRÖN

okej, jag har precis gjort mig i ordning ska snart springa ut till bussen:)

Netty♥

sv' ja visst är den :)<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. typ inget du dÅ? :)

sandra

äter frukost :) du då?

L I K E S O F I E [foto]

- okej ^^

ska gå till bussen nu ^^ <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: