by amanda

| Vardag
Skoldagen har vart helt okej. Men har varit så himla trött hela tiden. Höll ju typ på att somna mellan våra lektionsbyten. Annars gick det bra. Tog i allafall sällskap hem med Isabella. När jag kom hem pluggade jag svenska och engelska och nu sitter jag bara framför datorn och chattar med Cecilia. Jag sa ju att Ida skulle färga håret på mig idag, men hon behövde gå hem och plugga så vi kör på det i helgen istället. Men nu ska jag gå och ta mig något att äta, puss
arkiv bild, älskar dig hanna <3
Cajsa

där ser man! :O Mitt minne är inte så dåligt som jag tror..xD

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D!

Johanna

Jaja, skitkul:D

Vsg=]

M A T I L D A ♥

sv. ^^



allt bra idag? ^^

Cajsa

lite småstolt över sig själv blir man då..^^

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: bra, menningen! :)

♥ KHANGKHENG´S

tack hjärtat :D

Liza

Fin blogg, några planer för helgen? =D

C E C I L I A ♥

Sv; Haha tack :) ♥



Ja, visst är den? Funderar nog på att köpa den blåa :D

Alina

jo det är kanon! sj då? =)

claramaja

Ja,jag är en aning småsjuk.

:(

M A T I L D A ♥

sv. okej, samma här :/

claramaja

Halsen bara och lite feber kanske:)

Liza

Sv; okej, inte så mycket ska vara med min kompis :)

M A T I L D A ♥

sv. yao :)

lindshe-tävling pågår!-

Du har väl inte missat att du kan vinna en tandblekning från EASEWITE i min blogg genom att gilla dem på facebook :)? Jag tror att du vill ha ett skinande vitt leende nu till våren!



Kram http://lindshe.blogg.se

Liza

Sv; vi ska vara i min stuga hehe, och ha film-maraton ;)

Cajsa

hehe ja..^^ jag tycker om att dela med mig av musik. :)

wilmaaa

ja! tackar:)

claramaja

Mig med, haha! Inne på andra veckan nu!;)

M A T I L D A ♥

sv. tack! :)

L I K E S O F I E [foto]

- eftersom vi nyss bråkat tänkte jag på.. <3

EMMI - modeblogg

- Ja absolut! :D

Cajsa

heh jo.. :P

härlig bild, btw. :)

emma

fin blogg, underbart fin header :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja :)!

Sara

tjena, är allt bara bra mej dej idag eller? :D

Svar: okej :D

L I K E S O F I E [foto]

- aw, jag hoppas också att det löser sig, men idag när vi skrev på msn så gjorde han glada gubbar och sånt till mig, han "orkade" skriva idag, kul. <3

ja visst är hon ;D

Netty♥

sv' gör du då?:)<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: