by amanda

| Vardag

Livet suger på allvar just nu -.- Jag glömde mina spanska böcker i skolan, vi har typ 20 glosor till imorgon och jag har inte ens börjat öva ? Och fan inte står glosorna på skolans hemsida heller !! Nu är det bara börja plugga med annat, 2 uppgifter ska vara klara till på fredag och båda är halva klara + 2 prov. Kommer få sitta heeeeela natten. H E J D Å

bild tagen förra vintern

EMMI - modeblogg

Hade du en trevlig V-day?:)

Nathalie

lycka till med plugget!

vad tycker du om smyckes trenden halsringar?:)

http://liborius.blogg.se/2011/february/halsring.html#comment

nadjamelzen

kom nyss hem från affären ;D

evelina

ah men vad härlit:) jo de är fint med mig mä:D

♥ KHANGKHENG´S

älskar jackan ;D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv; tack, vad glad jag blir :)

allt bra med dig?<3

Cajsa

nu har scrubs slutat. :P

göres?

Jessica

Trevligt!

Anna med A

vad gör du? :)

ELLA GRÖN

tack så mycket!:D

fanny

okej,samma:D

Elin Sandelin

sv: tack sötnos! :D

wilmaaa

lugge!:)

Cajsa

tv och brasa. :P :)

J

Tack så mycket :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. det är bra här med<33

FOTOKUSERA - en personlig fotoblogg

Sånt där är så himla jobbigt!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jaa :D!

L I K E S O F I E [foto]

- han typ skriver med en annan tjej och jag blir fett svartsjuk.. så jag sa det till han och han sa att dom bara var kompisar, och att han nyss höll på förlora henne.. men dom blev kompisar igen och han blev typ fett glad för de.. men de gör bara så ont i mig när han gör så.. visst jag kan ju inte förbjuda honom att skriva med andra och vara med andra.. men han får inte pussa andra eller nåt.. men det är inte helt bra mellan oss än, typ lite sådär halvt.. vi pratar inte med varandra :( han är fett stram :( <3

Svar: Tack detsamma! :D

M A T I L D A ♥

sv. otroligt gott! :D

wilmaaa

gjort idag?:)<3

Lova

fin frisyr :)

var gärna med i veckans blogg!

kram.

ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på nästan allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

Denise

Sv: Tack:)

Ha en bra kväll!

N A T H A L I E n y r é n

Så lite så :)

Jessica

Vad gör du då sötis? :D

Rebecca

svar: jag skypar med min bästis :)<3

♥ KHANGKHENG´S

tkr ändå den är fin ;)

♥ KHANGKHENG´S

aha okej :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: