by amanda

| Övrigt


Jag tvättade bort sminket och gjorde mig i ordning för en liten stund sedan. Jag är så himla trött. Sov riktigt dåligt igår pågrund av alldeles för många andledningar. Ikväll har jag i allafall svarat på komentarer, lyssnat på musik, chattat med Jacob på skype och packat upp. Kom ju till mammis idag .. Imorgon är sämsta skoldagen. Vi slutar 4 och då ska jag hem och plugga. Skulle egentligen ha varit med My men så blir det inte. Måste ta mig till stan någon dag och köpa hårfärg också ! Slut babblat, godnatt på er ♥

SANDRA

HÄRLIGT att du vill vara med i min "dagens blogg" :> Drar en vinnare ikväll, så håll ögonen öppna!!

wilmaaa

detsammadetsamma:)!

evelina

verkligen skitsnygg blogg:) allt bra med dig söti?

johanna

sv: de är bra med mig :)

tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: skall jag göra det ? :D

Cajsa

hon fick den av mamma..xD

sandra

å va gott <3

♥ KHANGKHENG´S

ser mumsigt ut :)

linnnoren.blogg.se

åh vad gott med choklad! :)

taack :) dina bilder med :D

Natalie- It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har!

Och du skriver intressant för övrigt.



Ta hand om dig. kram!

hanna ♥

jag ÄLSKAR sånna där choklad hjärtan, ja.. jag älskar all choklad ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, gott :)!

my wesström

ska ner och sminka mig snart och sånt.. :)



vad händer idag då? :D

sandra

sv: haha okej :D



fin den nya headern blev btw!

Anna med A

Gott .)

N A T H A L I E n y r é n

fina bilder :)

♦ • . josefine

mm gott det ser ut!!^^

ronja

sv: hihi, dock är bilden tagen förra vintern ;)

mums!

felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

L I K E S O F I E [foto]

- bråkade ju med killen igår.. och ah :( <3

elin ★

svar' jag mår super :)

Matilda♥

vilken hårfärg ska du köpa? :P

C E C I L I A ♥

Mums ! ;)♥



Sv; Jaha "/ men vi kan ju mötas direkt när jag slutat i t-centralen eller så åker jag hem till dig? :)

jrjr

gott ;D

josefine

jaaa! det är nice :D

Julia

Nu har du bytt header, den vr ju jättefin!:D

Hoppas att du hade en bra dag, kram!

♥ KHANGKHENG´S

härligt , det är bra med mig med :D

idaida

fina bilder :)

{Emma}

Haha nja, det är sådär :] med dig då?

fanny

vad gör du då:)

Dilan D

MUMS choklad hjärtan!!!!



Kan du skicka om e postet om headern? jag hittar den inte :(

Anonym

Allt bra idag sötnos? =)

Johanna

Looove your header :D

Netty♥

sv' ja det gör de verkligen! vill ha vår nu :(<3

Svar: ja :D

Diman Dilir

tack :D<3



mums choklad!

M A T I L D A ♥

sv. haha ah :)

gud va jag älskar chokladhjärtan :D

♫♪ Sandra T

mumsiga bilder du :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: