by amanda

| Vardag

Jag har inte gjort något annat idag än legat i min säng och kollat på One tree hill. Jag har inte orkat något annat. Men tog en alvedon för en stund sedan och nu känns det bättre. Ikväll är det min tur att laga middagen. Så det blir först potatis och purjulök soppa (?) och sen våfflor. Men jag bloggar senare, puss&kram

L I K E S O F I E [foto]

- hihi, vad gör du då? :D

Cajsa

gör du då?

S o f i e ♥

Nu är dagens blogg ute på bloggen! (:

Var det inte du som vann? Anmäl dig igen i samma inlägg?

hanna ♥

japp, allt är bra med mig :) med dig då? :)

sandra

sv: ååh vad jobbigt :(

juliciouz

vinnarna av dagens blogg är nu uppe, kanske blev det du :D

emmi

- åh va kul att bowla! jag ska va med pojken :D kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, kul :)

josephine- tävling på bloggen!

följa eller vadå?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack vad glad jag blir :D!

Angelica

Jodå helgen var super bra och veckan flög förbi som vanligt. Nu ska jag försöka bromsa tiden och andas ett tag,. Hoppas att du hade en bra vecka!

jessica

sv: yes. min knapp finns under rubriken "Följ min blogg/Bloggsvar" i menyn :)

Bee

sv; tack <3 & ja.

JOSEFINE THYBERG

aw, tack söta du! :)

FANNY

sv; krya på dig!

jodå det är helt okej med mig :)

Bees

sv; tack gullet<3

emmi

- Ja absolut =) haft en bra dag?

sandra

sv: mm förstår det /:

ronja

sv: tack :)

fin bild!

josephine- tävling på bloggen!

säg till när du har lagt till oss



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: