by amanda

| Vardag

Ni alla ser att jag har fått en ny header ?! Tack så jätte mycket Anna för den. Jag tröttnade på den förra, och ville inte bli påmind av vintern när jag gick in på min egna blogg så det var dags att byta. Den är väldigt enkel. Men en sån jätte avancerad behövs inte. Menmen, jag tror inte att jag kommer blogga mer ikväll. Kanske hinner blogga imorgon innan skolan, men vi får se eftersom jag ska duscha först. Hörs då, annars får ni ha en toppen alla hjärtans dag! Puss&Kram ♥

alice

va fin headern blev :)

JOSEFINE THYBERG

tack! & detsamma :)

SUSSI

nu är vinnaren dragen i veckans blogg, kolla om det blev du :)



om inte, så änmäl dig här :D

http://snelahestarna.blogg.se/2011/february/veckans-blogg-vinnare.html#comment

Anna med A

haft en bra helg?

S O F I A

Fin design, den ser vårig ut :D<3

Allt bra?

S O F I A

NIce! :D

Det är bra med mig med! <3

ida

skolan sen rida :)

M A T I L D A ♥

sv. skolan och sen vet jag inte dudå? :D

Anna med A

mest vart sjuk så.. :(

ida

ny header ? :) <3

johanna

nu är helgens blogg utsedd , kolla om de vart du! :)

Elin Sandelin

sv: skola, sen har jag inget planerat :)

M A T I L D A ♥

sv. okej, kul! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D!

jessica

sv' varit med kompisar, dudå? :)

Lisamarie

headern blev jättefin!:)

Jontte

Svar:Tidigare hade jag match och nu tar jag det lugnt! :)

alice

sv: varsågod :)

M A T I L D A ♥

sv. men han är ju inte farlig! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: skola, själv? :)

Jontte

Svar: Handboll! :) Spelar du själv något? Eller håller du på med någon annan hobby?

jessica

sv' okej! :)

FlizanLizan

sv: händer i morgon? :)

Cajsa

ska dra mig till sängs nu. natt natt sötnos!

FOTOKUSERA - en personlig fotoblogg

Jättesöt!

varsågod ;)

hanna ♥

hoppas att du har haft en grym dag :D

Dilan D

gullig bild!



jag gör det när jag har tid,puss!!

all of me - photograaphs

tack! :D :*

ELLA GRÖN

tack så jätte mycket!:)

sandra

sv: hehe ja men såna kan vara roliga att ta ibland :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: