by amanda

| Vardag


Det som jag gått och väntat på hela veckan är nu slut. Och jag pratar självklart om One tree hill. I en timme, plus alla reklam avbrott höll det på. Nu är det bara att vänta på nästa avsnitt, nästa söndag. Hallå liksom?! Något mer kommer inte hända denna söndag. Jag behöver fortfarande plugga matte, men jag tror jag avstår. Imorgon är det skola igen. Helgen går alltid så snabbt. Efter skolan ska jag till tandläkaren. Tror jag dör ? Såååå läskigt ! Nu kommer jag plågas av nervositet och blandade känslor enda tills jag kommer därifrån. Det är alltid så. Jag får så himla ont i magen, hatar den känslan. Finns det något värre liksom? Nu ska jag sluta klaga. Men önska mig lycka till :(

- bbella | the asian one ::

följa varann på bloglovin ? :] <3

a n n a ss

sv:

1. (800px) http://annastranne.blogg.se/images/2011/annarbst_132387386.png

2. (900px)http://annastranne.blogg.se/images/2011/annarbst_132387707.png



funkar någon av dom? :)

hur kunde du se filmen om den inte änns finns på bio?

L I K E S O F I E [foto]

- typ surar :( durå? :)

a n n a ss

sv: det kan jag göra!

men om du vill kan du skapa en testblogg så kan jag sätta in den där? :)

- bbella | the asian one ::

kul att du är med , vinnaren är uppe imon :] <3



sv:

hihi har lagt till dig nu , din tur ~

hoppas du inte tar bort efter ett tag :D <3

alice

sv: tack :D

a n n a ss

sv: det kan du göra, jag behöver inte godkänna den :D

josefine

nice! samma här, bara fint! :)

- ok ;) haha

alice

sV: :) vad gör du då ?

M A T I L D A ♥

sv. Händer ikväll? :)

L I K E S O F I E [foto]

- vet inte, bara sådär allmänt :(

okay <3

♫♪ Sandra T

ha en fin kväll (:

juliciouz

Dagens Header tävlingen är nu avslutad och denna gång blev det 2 vinnare. Kanske blev det du? :) Har även startat en ny tävling i samma inlägg med ämnet Musik!

Rebecca

svar: snackar i skype snart blir det solsidan! :D <3

Svar: (a)



Vad ska du göra imorgon då? :)

tack :)

Cajsa

händer i morgon då?

Beatrice Jakobsson (foto)

tack, det värmer :)

vad gör du?<3

alice

sv: jag med ;)

sofia

haha, tack för du hade skrivit att de var oth idag, hade glömt bort de xD

anna stranne

kolla nu, vad säger du? :)

kram

wilmaaa

åh härligt! nja, det rullar väl på:)

EMMI - modeblogg

- oj tycker synd om dej!!

M A T I L D A ♥

sv. okej, samma typ :)

ronja

sv: tack :)

fin!

Rebecca

svar: nice! :D <3

Elin Sandelin

sv: tack :)vad glad jag blir!

lycka till vid tandläkaren

L I K E S O F I E [foto]

- japp :/

my wesström

de var så lite så. ^^

haft en bra helg? (:

LINDAVIOLA!

sv; Okej :).



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: