by amanda

| Vardag

Godmorgon :) Jag vaknade för någon timme sedan. Låg kvar ganska länge innan jag gick upp och åt frukost med resten av familjen. Sen satte jag mig framför datorn och pluggade. Jag håller fortfarande på och pluggar och ska fortsätta med det. Men f*n vad matten är svår. Typ geometri? -.- Jag skulle ju bara kunna skita i det och göra något annat, men nejnej. Vi har prov snart. Och jag ligger efter pågrund av att jag var sjuk förra veckan. Nu ska jag sluta babbla.
Ha en bra dag ! ♥

tjohej vad det går mellan pattar & lår!

vilken fin bild:)

Netty♥

sv' svarar på kommentarer och kollar tv. du då?:)<3

PAUSE

tycker också att matte är svårt - lycka till

ebba bloppis och tävling på bloggen

sv. hahah småsyskon är lite som skator, de tar allt de gillar ;D

{Emma}

sv: Japp :D

Cajsa

hehe ok. :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: låter bra :D!

mathilda

lycka till med pluggandet :)

Allt bra annars? ;D

nadjamelzen

haft en bra helg?:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa :)

L I K E S O F I E [foto]

- härligt :D det är bra :D

tack själv :)

tack så mycket :D ♥

mathilda

sv: härligt!

allt är bra med mig :)

Cajsa

vet inte...nahh, tror inte det.. :P

nadjamelzen

jadu samma här :D

L I K E S O F I E [foto]

- yes :D <3

EMMI - modeblogg

- händer idag då? :)

Cajsa

heh ok.. :P

Julia

Villken fin header du hade:) Du var duktig på att fota! (antar att det är du som fotat..)

Kram:)

Louise

Kollade på Tangled :).

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. fixa min Cv du då? :)

- ahh, vgd?

L I K E S O F I E [foto]

- nja, ska bara vara med bästavän, men hon åker hem senare :( själv då? :D <3

Julia

Hihi:)

Din nya är säkert också jättefin:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej :)!

Cajsa

tar mig från datorn ett tag nu. ska skriva klart ett nytt inlägg bara och sedan tar jag en liten paus framför tvn..xD



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: