by amanda

| Vardag

Annie ringde mig vid halv 5, då var det bara att fixa sig snabbt som f*n. Jag gick hem till Annie. Satt och pratade lite med hennes mamma medan jag hon fixade sig. När hon var klar åkte vi till Slussen där vi åt på Tacobar. Vi satt där ganska länge innan vi åkte till Skärmarbrink. Gjorde en liten hemlis och sen gick vi och mötta Frida och Laura. Vi satte oss på någon bar/resturang för de skulle äta. Efter typ en timme åkte jag och Annie till Sandsborg för att möta Hanna. När hon kom tog vi tunnelbanan och åkte runt lite. Frida och Laura hoppade på och då åkte vi hem till Frida. Efter en stund kom även Julius. Och nästan precis när jag skulle hem kom Linn och Filippa. Snälla som Hanna och Laura var så åkte de med mig till Hammarbyhöjden. Just nu pratar jag i telefon med Elliot. Vad vi pratar om är en ganska bra fråga, för det vet inte ens jag. Men jag bloggar väl kanske senare. Puss&Kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :)!

Cajsa

typ inegt. ska sova tänkte jag. själv?

ronja

fin :)

♥ KHANGKHENG´S

sov gott :*

Natalie- It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har!

Och du skriver bra för övrigt.



Ta hand om dig! kram

Alexandra

gott med tacobar :D

hanna ♥

tack så mycke :D

a n n a ss

sv: hejsan!

jo, jag har gjort några olika som du kan få titta på och säga om du vill ha det så eller om jag ska ändra. problemet är bara att min msn är helt konstig, viruset duvet.

men jag skickar dom i ett mail och så kan vi hålla kontakten via bloggarna istället? :)

kram

Sara - Only me

sv :D

sovit gott sötis?

Elin Sandelin

sv: haha tack :D

all of me - photograaphs

allt bra med dig? :)

Godmorgon, sovit gott? :)



Svar: Varsågod :D

a n n a ss

jag har en tävling i bloggen där priset är en bloggsvarsinbjudan/länkning i menyn. kika gärna in & anmäl dig!

kram :)

Allt bra?

claramaja

Tack!:)

AMYAH

Jodå! :)

haft en bra söndag? kram :)

Anna med A

fin bild :)

vicky <3

Hej! :D Har en "veckans blogg" tävlng på min blogg just nu <3 Du kan vinna länkning och diplom i en vecka! ^^



http://vickydisco.blogg.se/2011/february/veckans-blogg.html#comment



Kram

johanna

Hihi, men det är lugnt. Brukar hända mig med ^^

FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

EMMI - modeblogg

söt!

Jossie

sv; tack för att du deltar! :) meddelar dig när vinnaren är utsedd!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: