by amanda

| Människor

Vi åkte till Hellas men när vi kom dit så kunde vi inte åka pågrund av att de inte plogat. Istället åkte vi till Kärrtorps ip. Vilket jag var emot först, men min vilja räknades tydligen inte så vi åkte dit endå. Och det var väl helt okej. Lite ont i fötterna men det var mysigt att åka och ha en dag med familjen. Att umgås mer med min familj var ju ett av mina nyårslöften :D Nog babblat. Jag ska hoppa in i duschen nu. Ikväll ska vi få gäster. Men vi får se om jag stannar hemma. Annie frågade om jag ville följa med på bio. Och jag föredrar det lite mer. Men hon skulle ringa mig senare, så vi får väl se när hon hör av sig. Här kommer bilder från dagen. Kisses

Dagens outfit ? Haha, fan vad snygg !







JOssie

sv; ja jag har hört det med, men tror det är för att många tror att det ska vara typ en fortsättning på ettan, vilket det inte är, det är mer som bring it on filmerna, samma serie fast olika handlingar typ :P eller step up filmerna

Jossie

Hej! vinnaren i dagens blogg är nu utsedd! in och kika ifall det blev du! :)

anna stranne

sv: tack så jätte mycket!

ja det har jag :)

Svar: Oj, så går det när man försöker skriva fort och samtidigt hör lillasystern tjatar om att få åka skidor! XD

Louise

Är förkyld hoppas de går över snart vill träna !

Härligt att det är bra med dig :)

VA gör du för kul då?

jr

;D KULT

Netty♥

sv' okej :)<3

Cajsa

bara en sån dag igen. dock bättre nu när jag tog tablett mot ångesten men blir deprimerad då isätllet. :(

a n n a ss

sv: det händer, men isåfall mot länkningar el liknande :D

Pinkpiercing ♥

sött att det står puss och sånt på godis pappret ^^



svar: idag äre toppen :D

vad görs?

angelica

sv okej va härligt :) jag mår toppen!

Cajsa

beror på....inget är ju kul men föredrar depression framför ångest i alla fall..

Varsågod :)

Netty♥

sv' varit och kollat när älskling jobbade. själv? :)<3

Svar: Det såg i alla fall jätte mysigt ut! :D

a n n a ss

sv: det kan jag göra!

om du skickar ett mail med bilder och förklarar lite hur du vill att den ska se ut så kan jag börja direkt! :)

Cajsa

depression kan jag i alla fall hantera någelunda på dagen så då är det bättre än ångest i alla fall.

Sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej! Njaa inte så mycket :) Hur är läget idag då? :)

a n n a ss

[email protected] glömde jag skriva haha :D

angelica

sv åh, tack så mycket! :)

Netty♥

sv' okej så roligt :)<3

Pinkpiercing ♥

svar: kollar på film med pojkvännen och pillar med nya designen :)

Cajsa

Blir det mello i kväll då? :)

Svar: Åh, tack! :D

Angelica

Det finns inget roligare än skridskor ju, vill vill vill åka!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okejj :)

mys!!

ronja

sv: tack :)

fina bilder!

kira

sv; tack så mycket!

haft en bra dag ute på isen? :)

♥ KHANGKHENG´S

tack , vad hittas på ? :)

emilia

åh, va va de där för nån liten kärleksversion av plopp ^^ cuutie

en simpel blogg

härliga bilder ! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: